اجرای فلاور باکس بتنی

اجرای فلاور باکس بتنی

آنچه در این مقاله میخوانیم

اجرای فلاور باکس بتنی ، شرکت سورن بام بزرگترین تولید کننده دیوار سبز بتنی (فلاورباکس) در ایران است .شرکت سورن بام تاکنون اجرای چند پروژه را در اقصی نقاط کشور بر عهده داشته است . در حال حاضر پروژه های اجرا شده را که می توان یاد کرد از جمله : دیوار سبز مصلی بزرگ امام خمینی در اتوبان همت ، دیوار سبز بتنی اتوبان آزادگان، که به روش فلاورباکس بتنی انجام شده است . پروژ ه های دیگر نیز در شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، تبریز انجام گردیده است.

اجرای فلاور باکس بتنی

باکس بتنی در محوطه سازی فضاهای باز دارای کاربرد بالایی می باشد . بیشترین کاربرد آن را می توان ایجاد دیوار سبز طبیعی با کمک باکس های بتنی در حاشیه اتوبان ها را نام برد . از گلفوژ ها برای جدا سازی مسیر هم می توان استفاده کرد .

فلاورباکس های بتنی سورن بام به صورت صنعتی و پیش ساخته می باشد که نسبت به تولیدات فلاورباکس های دستی و نیمه صنعتی سبکتر است.

فلاورباکس های صنعتی بتنی

این نوع فلاورباکس های صنعتی بتنی نسبت به فلاور باکس های فایبرگلاس و چوبی و… دارای مقاومت بیشتری است . در مقابل شرایط اقلیمی دارای دوام بیشتری نسبت به فلاور باکس های فایبرگلاس هست . چرا که در معرض آفتاب ، آب و باران فلاور باکس های فایبرگلاس از بین می روند .

در روش های صنعتی باکس های بتنی به به صورت سری تولید می شود و در آنها توری و شاسی گذاشت.

از مزایای عمده اجرای این طرح ها استفاده از گل و گیاه است . خصوصاً کاهش سطح چمن کاری که هزینه نگهداری آن به صرفه می باشد.

سایر مزایای اجرای این طرح ها سرعت عمل، هزینه کمتر احداث و امکان تغییرات متوالی در سبک و نحوه اجرای آن با جابجایی نهاد های مورد کاربرد می باشد.

شرکت سورن بام درصدد هست که با اجرای فلاور باکس های بتنی در سراسر کشور به زیبایی دید بصری و بقای آن را در شرایط اقلیمی افزون کند و شرایطی جهت سهولت در اجرا و استفاده کمتر از چمن( به دلیل رسیدگی سخت ) به وجود آورد. طراحان  سورن بام شما را می توانند در این زمینه یاری کنند.

فلاورباکس بتنی سیرجان

فلاورباکس بتنی سیرجان

مقالات مرتبط
پروژه‌های فلاور باکس بتنی سورن بام
با ما در ارتباط باشید