دیوار سبز گلرنگ ساعی

دیوار سبز گلرنگ ساعی

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز گلرنگ ساعی

دیوار سبز گلرنگ ساعی ،  واقع در خیابان ولیعصر تهران ، خیابان ساعی یکم ( ضلع شمالی پارک ساعی ) پلاک 15، دفتر مرکزی هلدینگ گلرنگ می باشد. در لابی این برج تمام سعی شرکت سورن بام بر این بوده که حس دعوت کنندگی در عین زیبایی و مدرن بودن فراهم سازد. این کار با به کار بردن دیوار سبز طبیعی به خوبی انجام شده است. در بین تضاد رنگ سفید و سیاه فضا ، به کار بردن گیاهان سبز و تعدادی گیاهان قرمز ، هماهنگی و ترکیب زیبایی را ایجاد  نموده است.استفاده از نورپردازی های متناسب با المان های فضا و هماهنگی با رنگ ها باعث زیبایی دو چندان محیط شده است.

با ورود به ساختمان ، همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید،ابتدا در سمت چپ، دیواری زیبا اجرا گردیده و اطراف محوطه آن با فلاورباکس پوشش داده شده است که در کنار دیوار های تمام  شیشه ، جلوه زیبایی را به نمایش گذاشته است.

در لابی برج گلرنگ دو دیوار سبز زیبا به کار رفته  که توسط شرکت سورن بام اجرا شده است . یکی از دیوار سبز ها همانطور که در عکس زیر مشاهده می فرمایید در لحظه ی ورود چشم بینندگان را به خود خیره می نماید. دیوار سبز دیگر در لابی و در بالای پله ها قرار دارد که تنوع گیاهی آن ، کار را بی نظیر جلوه می دهد.

دیوار سبز گلرنگ

دیوار سبز گلرنگ

کمی جلوتر تراریوم بزرگ شیشه ای ( باغ شیشه ای ) قرار دارد که انتخاب متفاوت و بسیار مناسبی برای این فضا بوده است. رو به روی در ورودی نیز در بالا و پایین پله ها دیوار سبز  طبیعی اجرا شده است.

گیاهان مورد استفاده در دیوار سبز گلرنگ ساعی

در مورد گیاهان مورد استفاده در دیوار سبز گلرنگ ساعی گندمی ، پتوس ، آگلونما ، اسپاتی و هدرا وگیاهان به کار رفته در فلاور باکس ها کوردلین ،یوکا بنسای ، شامودرا ، دراسینا ، آنتریوم و بنت قدوس می باشد.

دیوار سبز گلرنگ ساعی

دیوار سبز گلرنگ ساعی

شرکت سورن بام محوطه سازی , روف گاردن ، تراس ها ، محوطه های بیرونی شامل باغچه های جلوی درب ورودی و رمپ ، آبنما و اجرای فلاور باکس طبقات و دیوار سبز و فلاور باکس لابی را در دیوار سبز گلرنگ ساعی بر عهده داشته و این پروژه را به خوبی به اتمام رسانده است.

شرکت خدماتی سورن بام

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش دیوار سبز و فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای پروژه  دیوار سبز گلرنگ ساعی در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید