آلاچیق به سبک مدرن و سنتی

آلاچیق چوبی سنتی

آنچه در این مقاله میخوانیم

آلاچیق به سبک مدرن و سنتی

ایجاد یک فضای صمیمی در هر خانه و یا ویلایی جزء تمایلات افراد است تا بتوانند از محیط باغ خود بهره ببرند و در فضای باز اوقات فراقت خود را بگذرانند. الاچیق با ایجاد یک فضای سنتی و مدرن این نیاز را برطرف میکند.. سبک هایی که میتوان الاچیق دلخواهتان به اجرا در بیاید میتواند به صورت سنتی ، مدرن و یا ترکیبی از این سبک به سلیقه شما باشد .

آلاچیق به سبک مدرن و سنتی ، به طور کلی آلاچیق ها نوعی سایبان و یا سر پناه محسوب می شوند که اصولا اطراف آلاچیق ها باز است و افراد استفاده کننده کاملا به فضای اطراف اشراف دارند .  آلاچیق ها  در فضای باز ساخته می شوند و محل مناسبی برای گذراندن وقت و لذت بردن از فضای اطراف می باشد . آلاچیق ها در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می شوند . ابعاد آلاچیق بستگی به تعداد نفرات که از آلاچیق استفاده می کنند دارد.

برای سفارش و گرفتن مشاوره جهت انتخاب بهترین آلاچیق مد نظرتان میتوانید با تیم سورن بام در تماس باشید.

آلاچیق به سبک مدرن و سنتی در چه فضاهایی قابل اجراء می باشند 

در فضاهای متعددی میتوان از آلاچیق به سبک مدرن و سنتی استفاده کرد . در زیر به چند  فضای بسیار رایج اشاره میکینم :

روف گاردن

محوطه سازی فضای باز

محوطه باغ

ویلا

باغچه

حیاط

تراس

رستوران ها

اماکن تفریحی ، پارک ها و … .

المان هایی که داخل آلاچیق به سبک مدرن و سنتی  می توان کار کرد تا زیبایی آن را افزایش داد 

استفاده  از المان های زیبا و چشم نواز میتوان به زیبایی الاچیق مدرن و سنتی شما بسیار کمک کند. کف  آلاچیق را با متریال هایی نظیر : سنگ قاوه ، چوب، چمن مصنوعی ، واش بتن و … . اطراف سازه علاوه بر اینکه به فضای اطاف مشرف می باشد می توان با دیوار سبز پوشش سبزی را بر روی یکی از دیوار های آن ایجاد کرد . همچنین استفاده از  فلاور باکس . آتش دان  بسیار مورد توجه همگی بوده و باعث اقزایش جذابیت آلاچیق به سبک مدرن و سنتی شما میشود.

انواع آلاچیق به سبک مدرن و سنتی

1-آلاچیق فلزی .

2-آلاچیق چوبی .

3-آلاچیق حصیری .

4-آلاچیق شیشه ای .

طراحی آلاچیق به سبک مدرن و سنتی

یکی از متداول ترین آلاچیق ها آلاچیق چوبی است که به آن آلاچیق سنتی نیز می گویند .آلاچیق های چوبی همان طور که از نامش پیداست متریال اصلی آن چوب می باشد که بر مبنای شرایط اقلیمی می توان از چوب های مختلف استفاده کرد و در ابعاد و اشکال مختلف ساخته می شوند . در گذشته سقف آلاچیق ها اصولا شیب دار و یا گنبدی شکل ساخته می شد ، امروزه سقف آلاچیق ها به صورت تخت نیز ساخته می شود .

ترتیب مراحل ساخت یک آلاچیق به سبک مدرن و سنتی
  •   انتخاب مکان مناسب با توجه به دید مناسب و فضای قرار گرفتن درب و وردی آلاچیق   .
  • انتخاب طرح و نوع آلاچیق مورد نظر، مشخص کردن مساحت کلی و ابعاد  ستون ها و سقف .
  • انتخاب متریال مورد استفاده برای دیواره و سقف ها .
  • جاگذاری پایه ها و برقراری استحکام و سقف مناسب .
  • رنگ آمیزی مناسب .

شرکت خدماتی سورن بام

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای در جهت افزایش دیوار سبز و فضای سبز شهری آغاز به کار کرده است و به یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای آلاچیق به سبک مدرن و سنتی در ایران تبدیل شده است. شرکت سورن بام متشکل از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای همواره می کوشند تا با کمترین هزینه و استفاده از متریال مناسب و درجه یک بهترین فضا را در محوطه ویلا برای شما رقم بزنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن لبام ارتباط برقرار کنید.

برای مشاهده پروژه های اجرایی توسط مجموعه سورن بام می توانید اینستاگرام شرکت را به آدرس soren_bam  و فیسبوک و کانال تلگرام دنبال نمایید

مقالات مرتبط
پروژه‌های آلاچیق سورن بام
با ما در ارتباط باشید