پروژه دیوار سبز مصنوعی شهریار

اجرای دیوار سبز مصنوعی شهریار

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز به دو حالت دیوار سبز طبیعی و دیوار سبز مصنوعی وجود دارد که در سطوح عمودی داخلی و خارجی ساختمان نصب می شود. اجرای دیوار سبز شهریار یکی از پروژه های شرکت سورن بام می باشد . برای این پروژه پس از بازدید تصمیم بر آن شد که به علت نبود شرایط برای رشد گیاهان طبیعی از دیوار سبز با گیاهان مصنوعی استفاده شود .

"<yoastmark

 

ایجاد دیوار سبز در استخر

جزئیات اجرای پروژه دیوار سبز مصنوعی شهریار

پروژه شهریار با بازدید کارشناسان شرکت سورن بام در ابتدا و با تایید نهایی کارفرمای محترم به مرحله اجرا رسید. . تیم اجرایی مجموعه مشغول به طراحی و ساخت دیوار سبز مصنوعی شهریار شدند . دیوار پروژه شهریار که از دو طرف سمت راست و چپ در ابتدا با اجرای چوب ترمو پوشانده و وسط دیوار با زیر سازی مناسب حاضر به اجرای دیوار سبز مصنوعی شد . در طراحی و اجرای این دیوار سبز از نوع دوم دیوار سبز مصنوعی که همان دیوار سبز شاخه ای است، استفاده شد.

تیم اجرایی شرکت سورن بام در ابتدا شروع به زیر سازی مناسب کردند و سپس با گیاهان و برگ های مصنوعی به صورت شاخه ای شروع به طراحی این دیوار سبز نمودند . با توجه به سلیقه و تایید کارفرما در این دیوار سبز از برگ های پهن ، سرخس ، گندمی ، برگ های فلفلی و لیندا و …اجرا گردید که با استفاده از این گیاهان مصنوعی به نمای ظاهری دیوار حالت جنگلی القا شد . یکی از کاربرد هایی که این دیوار سبز برای پروژه به ارمغان آورد عایق صوتی می باشد .  دیوار سبز اجرا شده دارای فرورفتگی و برجستگی و دارای ساختاری نا هموار است که می تواند امواج صوت را از خود عبور ندهد .

 

اجرای گرین وال مصنوعی شهریار

"<yoastmark

شرکت سورن بام

تیم سورن بام با هدف استفاده ی بهینه از فضا و گسترش فضاهای سبز ، در سال 1389 تاسیس شد . متخصصان شرکت سورن با با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه طراحی و اجرای محوطه سازی ، روف گاردن ، فلاورباکس ، آبنما و دیوار سبز آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشند . برای دیدن پروژه های بیشتر به اینستاگرام  سورن بام مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید