خرید ژئوگرید

کاربرد ژئوگرید

آنچه در این مقاله میخوانیم

 

ژئوگرید یک محصول و یک مصالح ژئوسنتتیکی است که این محصول از الیاف پلی استر و الیاف شیشه با مقاومت کششی بسیار بالا و با پوشش PVC و پلیمر آسفالتی ساخته شده اشت و در پروژه ها عمرانی متفاوتی از جمله پروژه های ساخت دیوار حائل، ساخت شیروانی، طراحی و ساخت روف گاردن و تقویت بستر های سست و افزایش کیفیت آسفالت استفاده می شود.

فروش ژئوگرید

شبکه های مش در ژئوگرید

شبکه های مش CE 724

شبکه های مش CE 724 برای تقویت خاک های نرم و ضعیف و استحکام بخشیدن به زیرسازی جاده ها ، خطوط راه آهن و پارکینگ های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات همچنین به منظور مسلح سازی بتن به عنوان آرماتور کاربرد فراوان دارند . هنگامی که سنگ ریزه و یا خاک سنگلاخی روی این شبکه ها ریخته می شود ، این سنگ ها داخل حفره های شبکه های مش فرو رفته و باعث قفل شدن شبکه و خاک در یک دیگر می شود .

فروش ژئوگرید

شبکه های مش CE 725

شبکه های مش CE 725 توسط شرکت سورن بام ساخته می شود که از پلی اتیلن سنگین با مقاومت بالا به دلیل عدم زنگ زدگی در مجاورت با آب و مواد شیمیایی داخل بتن و همچنین مقرون به صرفه بودن جایگزین مناسبی به جای شبکه های فولادی هستند . این شبکه های مشی به خصوص در مقاوم سازی ساختمان ها ، سد ها و تونل ها و دیواره مترو ها کاربرد دارند . از این نوع شبکه ها در جهت ایجاد گابیون بندی در بستر رودخانه ها و دریا استفاده شود .

فروش ژئوگرید

ویژگی های شبکه های مش CE 724 و CE 725

  • نصب سریع و آسان .
  • عدم نیاز به تجهیزات وسیع .
  • قابلیت نصب با شرایط آب و هوایی متفاوت .

شرکت سورن بام در زمینه طراحی و اجرای محوطه سازی و اجرای روف گاردن ،دیوار سبز ، آبنما ، آلاچیق ، پرگولا و .. فعالیت های بیشماری دارد و همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان لایه های زهکشی ، ژئوتکستایل ، ژئوممبران می باشد .

شرکت سورن بام علاوه بر تولید فروش انواع متریال های فضای سبزمانند : لایه های بام سبز ، لایه های عایق بندی ، قلوه سنگ های رودخانه ای ، اجرای چمن مصنوعی و فلاورباکس های مخصوص دیوار سبز را نیز انجام می دهد .

خرید ژئوگرید

راهنمای خرید ژئوگرید

به طور کلی اگر پروژه عمرانی و اجرایی برای مثال دیوار حائل باشد یا نیاز به تعریض جاده باشد و یا پروژه تقویت بستر توسط مهندسین و متخصصین طراحی و اجرا شده باشد و مشخصات و جزئیات فنی ژئوگرید مورد مانند ژئوگرید تک سویه یا دو سویه بودن و میزان مقاومت کششی و خاکی بودن یا آسفالتی بودن ژئوگرید و متراژ مناسب با پروژه و… معین و مشخص باشد به قسمت فروش انتقال داده می شود. در این شرایط بهتر است که درخواست استعلام قیمت به صورت کتبی نوشته شود.

عوامل تاثیر گذار در قیمت ژئوگرید

عوامل بسیار زیادی می تواند در قیمت ژئوگرید تاثیر بگذارد و قیمت نهایی آن را تعیین کند، این عوامل را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ژئوگرید تک سویه یا دو سویه

به صورت طبیعی ژئوگرید های دو سویه به دلیل قابلیت دو طرفه بودن انتقال نیرو، قیمت بیشتری نسبت به ژئوگرید های تک سویه دارند، حتما در انتخاب ژئوگرید متناسب با پروژه باید عمل کنید. ژئوگرید های تک سویه اکثرا در ساخت دیوار حائل، کوله پل ها و شیروانی استفاده می شود. از طرف دیگر ژئوگرید های دو سویه در تقویت بستر و سطح راه ها و راه آهن بیشتر کاربرد دارد.

روف گاردن

متراژ ژئوگرید

یکی از عوامل تاثیر گذار در خرید ژئوگرید، متراژ و ابعاد است. متراژ می تواند در حمل و نقل، نیروی انسانی و… تاثیر بگذارد و می تواند قیمت و هزینه نهایی را تغییر دهد.

نوع ژئوگرید بر اساس پروژه

با توجه به شرایط پروژه، کارکرد ژئوگرید متفاوت است و وضعیت پروژه تعیین می کند که از ژئوگرید خاکی یا آسفالتی استفاده کنید. ژئوگرید های آسفالتی برای تقویت روکش آسفالت ها و افزایش طول عمر آن مورد استفاده قرار می گیرد و پوشش آنها معمولا قیری است. حتما باید توجه داشته باشید که مواد اولیه و شرایط پروژه شما چگونه است زیرا ژئوگرید خاکی با ژئوگرید آسفالتی قیمت متفاوتی دارد.

قیمت ژئوگرید

جنس ژئوگرید

جنس الیاف استفاده شده و نوع پوشش ژئوگرید ها در ساخت زئوگرید ها تاثیر بسزایی در قیمت آنها می گذارد. جنس الیاف ژئوگرید های آسفالتی از نوع الیاف شیشه ای است و ژئوگرید های خاکی از جنس الیاف و پلی استر هستند. همچنین نوع پوشش هم در ژئوگرید های خاکی از جنس PVC و پلاستیزول هستند و در ژئوگرید های آسفالتی از جنس پلیمر آسفالتی می باشند که هر کدام قیمت متفاوتی نسبت به هم دیگر دارند.

قیمت ژئوگرید

برای دریافت استعلام قیمت دقیق انواع ژئوگرید های تک سویه یا دو سویه و کسب اطلاعات در رابطه با خرید ژئوگرید نسبت با پروژه اجرایی می توانید با شماره 09122155348 تماس بگیرید.

فروش ژئوگرید

سخن پایانی

قیمت ژئوگرید به عوامل متنفاوت و متنوعی بستگی دارد که از جمله این عوامل را می توان به جنس آن، میزان مقاومت و استحکام، ضخامت و میزان کشش اشاره کرد. در خرید ژئوگرید حتما باید به شرایط پروژه، مدل ژئوگرید و مشخصات ژئوگرید توجه داشته باشید تا در اجرای پروژه با مشکلات فنی رو به رو نشوید. متراژ عامل بعدی تاثیر گذاری اصلی در تعیین هزینه خرید ژئوگرید است، با توجه به شرایط پروژه می توانید متراژ ژئوگرید ها را محاسبه کنید.

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام فعالیت خود را از سال 1389 به صورت فعال و حرفه ای در حوزه محوطه سازی آغاز کرده و با هدف گسترش و ایجاد فضای سبز در فضای شهری به یکی از برترین شرکت های طراحی و اجرای محوطه سازی در سر تا سر ایران تبدیل شده است. در شرکت سورن بام متخصصین و مهندسین با تجربه ای و حرفه ای هستند که همواره می کوشند تا بهترین فضای سبز را با استفاده از برترین مصالح و متریال با کمترین و منصفانه ترین هزینه برای شما ایجاد کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن بام به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید.

همچنین می توانید شرکت سورن بام را در اینستاگرام به آدرس soren_bam دنبال کنید.

سوالات متداول خرید ژئوگرید

مزایای اجرای ژئوگرید چه می باشد ؟
  • جداسازی و تفکیک مواد مختلف مانند: ماسه از گراول و مواد مشابه .
  • جداسازی و فیلتراسیون
  • تفکیک مواد آلوده کننده و مواد غیر آلوده
  • بالا بردن مقاومت کششی
  • تقویت بستر جاده ها
  • از ژئوگرید ها جهت تفکیک لایه های زیر آسفالت و بالا بردن مقاومت لایه های آسفالت لایه های
  • ژئوگرید ها تقویت کننده مناسب در شیب هایی با زاویه 90 درجه می باشد .
  • مقاومت سازی شیب در مقابل ریزش سازه
  • برای مسطح سازی و هم سطح کردن محوطه ژئوگرید ها بسیار تاثیر گذارند .
  • در ساخت دیوارهای حائل و بلند کاربرد دارند .
  • در شیب بندی های با زاویه متفاوت جهت احداث بزرگراه ها و …
  • جهت پروژه های عمرانی مانند : فروگاه ها و خطوط راه آهن و …
  • ژئوگرید ها حتی برای محاسبه بارهای وارده و بارهایی که از پیش تعیین شده در مناطقی که وسعت زیادی دارند .
  • جهت فوندانسیون هایی که دارای عمق زیادی نمی باشند .

قیمت ژئوگرید به تک سویه یا دو سویه بودن، متراژ، نوع ژئوگرید، جنس ژئوگرید بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های محوطه سازی سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید