پروژه روف گاردن صادقیه

پروژه روف گاردن صادقیه

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه روف گاردن صادقیه به متراژ 300 متر در اردیبهشت ماه سال 1402 در یکی از ساختمان های مسکونی واقع در خیابان آیت الله کاشانی توسط طراحان و مهندسین متخصص و با تجربه سورن بام طراحی و اجرا شد. در ابتدا کارشناسان سورن بام از محل اجرایی بازدید کرده و اطلاعات مورد نیاز را به تیم طراحی شرکت سورن بام انتقال داده اند. در ادامه به بررسی شرایط محیط و اقلیمی و آب و هوایی منطقه پرداخته اند و نتایج را به مهندسین سورن بام انتقال داده اند. در ادامه مهندسین سورن بام به همراه طراحان مجموعه، طرح پیشنهادی را به کارفرما ارائه داده و پس از دریافت تایید نهایی، عملیات اجرا را شروع کردند.

پروژه روف گاردن صادقیه

پوشش گیاهی استفاده شده در پروژه روف گاردن صادقیه

پوشش گیاهی استفاده شده در اجرای روف گاردن پروژه صادقیه را می توان به گیاهان شمشاد سبز، لیروپ، پیتسپروم، مورد چند کله، لکسترون، مورد مینیاتوری، زرشک، پالم واشگتن، کاج توپی، فوتونیا و… اشاره کرد که این گیاهان با توجه به شرایط اقلیمی، آب و هوایی و آبیاری انتخاب شده تا در آینده گیاهان دچار مشکلات نشوند.

 

پروژه روف گاردن صادقیه

المان های استفاده شده در پروژه روف گاردن صادقیه

در اجرای بام سبز پروژه صادقیه مهندسین سورن بام برای زیبا سازی و مدرن سازی پشت بام از المان هایی سبک با طراحی زیبا استفاده کرده اند که این المان ها را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فلاورباکس فلزی
  2. سنگ قلوه ای
  3. چوب ترمو
  4. آبنما فواره ای
  5. آلاچیق سیمانی

پروژه روف گاردن صادقیه

اجرای المان ها در پروژه روف گاردن صادقیه

در کفسازی پروژه روف گاردن صادقیه از چوب ترمو استفاده شده و در کفسازی باغچه از قلوه سنگ رودخانه ای استفاده شده و فضای زیبا را در اختیار کارفرما قرار داده است. در اتاقک بالایی پله که به خرپشته ساختمان معروف است، به متراژ 21 متر فلاورباکس فلزی استفاده شده است. در ادامه مهندسین سورن بام به اجرای یک آلاچیق سیمانی با طرح و نمای سنگی پرداختند تا نمایی ویژه و کلاسیک را در بام سبز پروژه صادقیه ایجاد کنند.

پروژه روف گاردن صادقیه

شرکت سورن بام

مجموعه سورن بام فعالیت خود را از سال 1389 در حیطه اجرای فضای سبز آغاز کرده و امروزه به عنوان یکی از معتبر ترین و برترین شرکت های طراحی و اجرای محوطه سازی تبدیل شده است. در شرکت سورن بام مهندسین و طراحان با تجربه ای هستند که همواره می کوشند تا بهترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاورند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن بام ارتباط برقرار کنید.

33 14 20 24 25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه بام سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید