سنگ های تزیینی برای باغچه

قلوه سنگ های تزیینی شرکت سورن بام

آنچه در این مقاله میخوانیم

سنگ تزئینی باغچه

سنگ های تزیینی برای باغچه ، زیبا سازی باغچه در فضای سبز و محوطه سازی نقش بسزایی را دارا می باشد ، برای دید بهتر گیاهان و گیاهان می توانیم با قرار دادن قلوه سنگ های تزیینی در کنار آن ها جلوه آن را بیشتر نماییم .

کاربردهای مختلف قلوه سنگ رودخانه ای

انواع سنگ تزئینی باغچه

  • گرانیت
  • دیاباز
  • دیوریت
  • کوارتزیت
  •  بازالت
  •  سنگ مرمر و…

سنگ قلوه ای سورن بام

این نوع سنگ ها بسیار مقاوم در برابر حرارت و اسید ها و … می باشند. سنگ های تزیینی را می توان در محوطه سازی باغ ، ویلا ، باغچه ، حیاط ، روف گاردن ، پیاده رو ها ساخت آبنما ، ترکیب با دیوار سبز و کف سازی فضای داخلی  و… استفاده کرد . یکی از ویژگی های بارز و مهم  مقاوم بودن در برابر فشار بیش از 100 مگا پاسگال و جذب آب حداکثر 1% می باشد .

 

 

کف سازی با سنگ تزیینی 

کف سازی با سنگ تزیینی یکی از روش های محبوب برای زیباسازی و ایجاد جلوه ای طبیعی در فضای بیرونی ساختمان ها، مانند حیاط، باغ، پارک و غیره است. در این روش، از انواع سنگ های طبیعی یا مصنوعی با رنگ ها و طرح های متنوع استفاده می شود.

کف سازی با سنگ تزیینی مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • زیبایی و جلوه طبیعی
  • مقاومت و دوام بالا
  • قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف
  • سهولت نگهداری

برای اجرای کف سازی با سنگ تزیینی، ابتدا باید سطح مورد نظر را آماده کرد. سپس، سنگ ها را با توجه به طرح دلخواه چیده و با ملات یا ماسه و سیمان به یکدیگر متصل کرد.

کف سازی با سنگ تزیینی روشی مناسب و مقرون به صرفه برای زیباسازی فضای بیرونی ساختمان ها است. این روش می تواند جلوه ای طبیعی و جذاب به فضای شما ببخشد.

در اینجا چند نکته برای انتخاب سنگ مناسب برای کف سازی با سنگ تزیینی آورده شده است:

  • به کاربرد سنگ توجه کنید. اگر قصد دارید از سنگ برای کف سازی مسیرهای پرتردد استفاده کنید، باید از سنگی با مقاومت بالا استفاده کنید.
  • به رنگ و طرح سنگ توجه کنید. سنگ ها در رنگ ها و طرح های متنوعی موجود هستند. انتخاب رنگ و طرح مناسب می تواند به زیباتر شدن فضای شما کمک کند.
  • به قیمت سنگ توجه کنید. قیمت سنگ ها با توجه به نوع، اندازه و کیفیت آنها متفاوت است.

 

rubble

rubble

سنگ های تزیینی برای باغچه

سنگ های تزیینی برای باغچه می تواند به صورت قلوه ای باشند در رنگ های و ابعاد مختلف .سنگ های تزیینی بیشتر در کف سازی کاربرد دارند ، امروزه از سنگ های تزیینی علاوه بر کف سازی در نمای ساختمان و یا بخش از دیوار منازل و اماکن تجاری و اداری و … نیز کاربرد دارند . سنگ ها علاوه کف سازی و تزئین کاربرد های دیگری نظیر : پل سازی ، سنگ فرش و… دارند . البته سنگ هایی واجد خصوصیاتی که در زیر ذکر شده باشند در راه سازی قابل استفاده می باشند.

rubble

سنگ تزیینی باغچه

سنگ تزیینی باغچه بهترین مالچ و تزئینات ارگانیک برای دکوراسیون داخلی، باغ و یا آکواریوم هستند. همچنین می توانید از آنها برای ایجاد مسیرهای زیبا استفاده کنید. سنگ ها بهترین مالچ تزئینی و مقاوم در برابر رطوبت را برای خاک می سازند. بنابراین، می توانید تزئینات سنگی زیبایی برای منظره خود ایجاد کنید. این سنگ ها به گیاهان، گل ها و درختان اجازه رشد سالم می دهند. هرچه چشم انداز از نظر بصری چشمگیرتر باشد، شانس شما برای تحت تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان بیشتر است.

فروش سنگ رودخانه ای تزیینی

فروش سنگ رودخانه ای تزیینی

چگونه از سنگ تزئینی باغچه استفاده کنیم؟

سنگریزه ها کاربردهای زیادی دارند. می توانید از آنها به عنوان دکوراسیون داخلی، روف گاردن، محوطه سازی و فلاورباکس استفاده کنید. همچنین می توانید برای زهکشی استفاده کنید. این سنگ ها در شکل ها، بافت ها، رنگ ها، اندازه ها و فرم های مختلف وجود دارند.

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام با بیش از سال 1389 کار خود را در زمینه محوطه سازی و اجرای فضای سبز آغاز کرد و امروزه به یکی از فعال ترین و مشهورترین شرکت های فعال در زمینه محوطه سازی تبدیل شده است. این شرکت با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان با تجربه و متخصص در زمینه فضای سبز آماده همکاری با شما می باشد. در مجموعه سورن بام می توانید در پروژه های اجرایی خود از با کیفیت ترین متریال موجود در بازار با نازل ترین قیمت بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن بام تماس بگیرید.برای دیدن پروژه های انجام شده توسط تیم سورن بام می توانید ما را در اینستاگرام  دنبال کنید.

 

مقالات مرتبط
پروژه‌های سنگ قلوه ای سورن بام
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید