جابجایی و کاشت و فروش درختان بزرگ

آنچه در این مقاله میخوانیم

جابجایی و کاشت و فروش درختان بزرگ

جابجایی و کاشت و فروش درختان بزرگ   یکی از کارهایی است که در ایجاد فضای سبز به وفور اتفاق می افتد. در بسیاری از موارد  برای جلوگیری کردن از قطع درختان ،جابه جایی آن ها راه حل مناسبی است .برای مثال در ساخت وسازهای بسیاری افراد مجبور هستند درخت خود را جا به جا کنند .البته ممکن است شمانیز در خانه خود این کار را کرده باشید.همانطور که می دانید گیاهان حساسیت های خاصی نسبت به محل زندگی خود دارند اما قبل از جابه جایی درختان باید آن ها را ارزیابی کرد که آیا با جا به جا کردن،  درخت آسیب خواهد دیده یا خیر زیرا جابه جایی اگر غیر اصولی باشد می تواند برای رشد گیاه خطرساز باشد.

جابه جایی درختان در تخصص شرکت سورن بام می باشد و پیشرفت های زیادی در خصوص جابجایی و کاشت و فروش درختان بزرگ صورت گرفته است . این بدین معنی است که به غیر از کاشت نهال های جوان همراه با درختچه ها یا گیاهان و سبزیجات، اکنون می توانید با جابجایی درختان بزرگ و بالغ ، بطور هم زمان با سایر گیاهان کار کاشت را انجام دهید. این قابلیت امکانات فراوانی برای معماران، مالکان ساختمان های بزرگ، برج سازان، باغداران و مدیران فضای سبز شهرداری ها یا سازمان های جنگلداری، ادارات و حتی نیروهای مسلح که فضای سبز دارند می باشد که این سازمان ها می توانند با شرکت سورن بام تماس بگیرند و در اسرع وقت جهت جابه جایی درختان بزرگ تیم ما حاضر شوند.

کاشت و فروش درختان بزرگ

شرکت سورن بام  آماده مشاوره دادن در زمینه جابجایی و کاشت و فروش درختان بزرگ بوده و می تواند دانش و تجربه خود را در زمینه فضای سبز و احیای محوطه سازی هایی که براثر خشک سالی وکم آبی از بین رفتند و پیاده سازی المان های مناسب کاشت گیاه وایجاد فضای سبز نماید و همچنین می تواند عملیات کاشت و جابجایی درختان بزرگ، در تمام نقاط تهران و شهرستان ها را انجام داده و فضای سبز را به دوران طلایی گذشته برگرداند.

شرکت سورن بام با بیش از ده سال تجربه و انجام چندین پروژه موفق در تهران و شهرهای دیگر ایران توانسته است به احیای فضای سبز کمک شایانی نماید.

این عملیات با استفاده از به کارگیری به روز ترین تجهیزات و حضور تیم متخصص انجام می شود، در واقع تمام تلاش ما این است که درختان بزرگ قطع نشوند بلکه با جابجایی درختان زندگی دوباره ای را به آنان ببخشیم و به تنفس شهرمان کمک کنیم.

مقالات مرتبط
پروژه‌های فضای سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید