تجهیزات نورپردازی فضای سبز

نورپردازی،روشنایی فضای سبز

آنچه در این مقاله میخوانیم

تجهیزات نورپردازی فضای سبز ،نورپردازی فضای سبز همانند نورپردازی فضای داخلی بسیار حائز اهمیت است  . نورپردازی به عنوان یک عنصر مهم در فضای سبز به شمار می آید ،  زیرا  تاثیر بسیاری در دید بیننده و جلوه بخشیدن به فضا دارد و زیبایی فضا را چندین برابر می کند . نورپردازی باید هماهنگ با دیگر اجزاء ساختمان باشد .

شرکت سورن بام در زمینه طراحی و اجرای تجهیزات نورپردازی فضای سبز، محوطه سازی باغ ، ویلا ، حیاط و روف گاردن ، دیوار سبز ، نمای ساختمان و…فعالیت دارد  و انواع آبنما ها همراه با نورپردازی  را طبق سلیقه شما اجرا می کند.

 

مزایای مهم  تجهیزات نورپردازی فضای سبز و عملکرد:

1- ایجاد ظاهر زیبا .

2- ایجاد امنیت در محوطه و خانه .

3- ایجاد امنیت شخصی .

ظاهر:

نورپردازی علاوه بر زیبایی در  محوطه سازی ، موجب می شود المان های بکار رفته در محوطه قابل رویت شوند و ایجاد ظاهر زیبا و حفظ امنیت در شب می شود .

امنیت خانه:

نورپردازی در فضای مختلف محوطه موجب شده تا فضا روشنایی کافی در تمامی قسمت های محوطه ایجاد شود و خانه کمتر در معرض سرقت و … باشد.

چراغهای روشنایی بیرونی خانه شما باعث می شود که خانه کمتر در معرض جرایمی مانند سرقت باشد.

امنیت شخصی:

امنیت یکی دیگر از عملکرد نورپردازی به شمار می آید زیرا هنگام رفت و آمد در شب موجب جلوگیری از خطرات سقوط از  پله ، استخر و …. و آسیب دیدگی ها می شود.

وظایف مهم نورپردازی:

1-نشان دادن زیبایی های فضا.

2-اضافه کردن زیبایی به محیط با نور و سایه.

کنتراست:

یکی از نکات مهم نورپردازی ایجاد کنتراست در فضاست.نورپردازی فقط به معنای روشن کردن فضا نیست بلکه تاریک نگه داشتن بعضی نقاط نقش مهم دارد و جلوه ی اشیای روشن را دو چندان می کند.

انواع وسیله های مورد استفاده در نورپردازی:

1-لامپ های ال ای دی

2-چراغ های دیواری

3-حس گر های حرکتی

4-چراغ های دیواری

5-چشم انداز روشنایی

6-چراغ های ریسه ای

7-چراغ چشم انداز

8-پایه فلاش

9-چراغ های خورشیدی

شرکت سورن بام در زمینه طراحی و اجرای محوطه سازی ، محوطه سازی باغ ، ویلا ، حیاط، باغچه ، روف گاردن ، آلاچیق ، انواع آبنما ، فلاور باکس و… فعالیت دارد وهم چنین در  تولید فلاور باکس های دیوار سبز به طور تخصصی فعالیت داشته و ارائه دهنده دیوار سبز های فلاور باکسی یا مدولار از صفر تا صد می باشد ، همچنین انواع فلاور باکس های چوبی ، فلزی ، پلاستیکی ، بتنی ، سنگی و . . . و انواع آبنما ها همراه با نورپردازی  را طبق سلیقه شما اجرا می کند . شرکت سورن بام  تولید کننده  پنل های دیوار سبز و سنگ های رودخانه ای نیز می باشد  .

مقالات مرتبط
پروژه‌های نورپردازی سورن بام
با ما در ارتباط باشید