قیمت فلاورباکس

قیمت فلاورباکس

آنچه در این مقاله میخوانیم

قیمت فلاورباکس : امروزه به راحتی با استفاده از فلاورباکس ها  و تاثیرات استفاده از فلاور باکس قرار دادن آنها در فضاهای مختلف منزل می توان فضای خانه خود را بسیار زیبا کرد، و حتی بدون قدم گذاشتن در فضاهای عمومی مثل پارک ها که با ازدحام جمعیت مواجه می شویم، می توان در منزل از طبیعت لذت برد و احساس آرامش کرد و در کنار استفاده از نورهای خطی جلوه بیشتری به فضا می دهد. فلاور باکس هایی که اصولی ساخته شده اند و داخل فلاور باکس ها از لایه های دریناژ استفاده شده بهترین گزینه برای کاشت گیاهان می باشند ، بنا به فضایی که فلاورباکس در آن قرار می گیرد نکته حایز اهمیت انتخاب گونه گیاهی می باشد که باید با شرایط اقلیمی فضا سازگاری داشته باشند و از گونه های گیاهی مناسب که در فلاور باکس بهتر رشد می کنند استفاده شود.

قیمت فلاورباکس

قیمت فلاورباکس

قیمت فلاورباکس :

هزینه خربد باکس ها مستقیما تحت تاثیر جنس و ابعاد آن می باشد.عوامل دیگری مانند پایه ر،رنک مخصوص ،عایق بندی و.. نیز در قیمت فلاورباکس ها بی تاثیر نمی باشد.

قیمت فلاورباکس فلزی متر مربعی 1میلیون و 500هزار تومان می باشد.

هزینه فلاورباکس چوبی متر مربعی دو میلیون تومان می باشد.

فلاورباکس بتنی در ابعاد 20*40*50 مبلغ 150هزار تومان می باشد.

باکس های چوب پلاست نیز در ابعاد مختلف بوده و شروع قیمت 400هزار تومان می باشد.

گیاهان فلاورباکس :

شرکت سورن بام با مشاوره رایگان بر اساس فضای شما ،جنس و نوع فلاورباکس تامین کننده گیاهان مصنوعی و طبیعی انواع فلاورباکس های شما می باشد .

قیمت فلاورباکس ، عایق بندی :

برای ماندگاری و دوام فلاورباکس ها باید انواع عایق بندی ها شامل عایق ضد ریشه،فیلتراسیون،لایه محافظ،زه کش و … داخل فلاور باکس ها اجرا گردد.

قیمت فلاورباکس ، فلاور باکس چیست؟

واژه فلاورباکس به معنای جعبه گل می باشد که  ریشه انگلیسی دارد و در واقع در  فضاهایی که فاقد باغچه هستند مثل تراس ، بام و فضاهای این چنینی می توان برای کاشت گل و گیاه  از فلاور باکس استفاده کرد که در انواع و ابعاد مختلف وجود دارد و جلوه خاصی به محیط می دهد.

از جنسی ساخته می شود که آب نتواند به داخل آن نفوذ کند و یا ضد آب باشد و حتی می توان آنها را نورپردازی کرد و باعث زیبایی بیشتر در فضا شد. فلاورباکس ها به  دلیل اینکه در اشکال و ابعاد مختلفی ساخته می شوند بسیار متنوع هستند و کاربری های متفاوتی دارند.

تاثیرات استفاده از فلاور باکس و تقسیم بندی به  چند دسته تقسیم می شوند:

1) دیواری

2) زمینی

3) آویزی

آویزی که در ادامه به توضیح هر کدام می پردازیم :

فلاور باکس زمینی:

متداول ترین نوع باکس ها ، فلاور باکس زمینی می باشدکه می تواند ثابت و یا متحرک ساخته شوند و با متریال هایی متفاوت  مانند :

فلاور باکس های چوبی ، فلزی ، بتنی که بر حسب کاربرد فضا و شرایط آب و هوایی از هریک می توان استفاده کرد .

فلاورباکس دیواری:

باکس های دیواری همان طور که نامش پیداست بر روی دیوار نصب می شوندو جنس ها می تواند فلزی ویا چوبی باشد .

فلاور باکس های آویزی:

فلاور باکس های آویزی سورن بام بر روی نرده و لبه دیوار ، نمای ساختمان ، لبه تراس قرار می گیرند و زیبایی فضا را افزایش می دهد .

مقالات مرتبط
پروژه‌های فلاور باکس سورن بام
با ما در ارتباط باشید