پروژه تراس سبز اقدسیه

پروژه تراس سبز اقدسیه

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه تراس سبز اقدسیه که در مرداد ماه سال 1402 به دست مهندسین سورن بام طراحی و اجرا شد. این تراس سبز به متراژ 42 متر در یکی از برج های لوکس منطقه اقدسیه تهران شهر تهران توسط مهندسین سورن بام طراحی و اجرا شد.

جزئیات پروژه تراس سبز اقدسیه

در پروژه تراس سبز برج لوکس اقدسیه در ابتدا مهندسین سورن بام به بازدید از محل پروژه پرداختند و پس از آنالیز و بررسی شرایط محیط اطلاعات لازم را به طراحان با تجربه مجموعه سورن بام انتقال دادند. در مرحله بعد طراحان مجرب سورن بام به طراحی 3 بعدی نقشه پروژه تراس سبز اقدسیه پرداختند و با توجه به سلیقه های کارفرما،  نقشه پایانی را تحویل داده و تایید کامل را از کارفرما دریافت کردند. در ادامه مهندسین سورن بام به خرید گیاهان مناسب و المان های مد نظر پروژه تراس سبز اقدسیه پرداختند.

اجرای پروژه تراس سبز برج لوکس اقدسیه

مهندسین سورن بام در پروژه تراس سبز اقدسیه در ابتدا به دور چینی تراس سبز پرداختند. دور تا دور این تراس را با فلاور باکس های چوبی پر شده از گیاهان شمشاد، ساناز، یوکا، مورد، کاج،پیتوس و افرا قرمز طراحی شده و نمایی فوق العاده در فضای تراس ایجاد کرده است. در ادامه در مرکز تراس یک پرگولا که در کف پوش آن از باکس های پر شده از قلوه سنگ های رودخانه ای طراحی و اجرا شد. در ادامه اجرای تراس سبز یک کانتر با تمام وسایل آشپزی طراحی و اجرا شده است.

9 1 13 1 11 1 12 1

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام که کار خود را از سال 1389 به صورت کاملا حرفه ای در حوزه فضای سبز آغاز کرده و در سال های اخیر به یکی از برترین و بهترین شرکت های اجرای محوطه سازی تبدیل شده است. تیم متخصص سورن بام که تشکیل شده از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای است همواره می کوشند تا بهترین تجربه را از فضای سبز خود کسب کنید. در پروژه های اجرایی سورن بام از متریال درجه یک با ارزان ترین هزینه استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ها و کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با مهندسین سورن بام به صورت رایگان ارتباط بر قرار کنید.

برای مشاهده مراحل اجرای پروژه ها می توانید سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

تراس سبز, پروژه تراس سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید