آبشار مصنوعی ، آبنما

آبشار مصنوعی ، آبنما

آنچه در این مقاله میخوانیم

آبشار مصنوعی ، آبنما

آبشار مصنوعی ، آبنما: زمانی که به فکر تزیین و دکوراسیون منزل یا محل کار می پردازیم از حواس پنج گانه برای کامل کردن آن استفاده می کنیم ، بینایی ، شنوایی ، بویایی ، لامسه و گاهی حتی چشایی ، استفاده ار آبنما و آبشار مصنوعی سه حس اول را در فضا ایجاد می کند و گاهی حس چهارم یعنی لمس آب نیز می تواند جذاب باشد .

این آبشار به نوع های متفاوت در دسترس است مانند دیواری ، زمینی ، رو میزی .

انتخاب اندازه آبشار مصنوعی یا آبنما بستگی به خواسته شما از آبنما دارد که آیا می خواهید به نقطه کانونی فضای شما تبدیل شود یا نمایش خاصی نداشته باشد .

از آبنما برای کم کردن آلودگی های صوتی نیز استفاده می شود ، می تواند صدای دلپذیر شر شر آب را جایگذین صدای شلوغی بیرون خانه کنید .

آبنمای آبشاری یکی از انواع آبنما هایی است که اگر داشتن صدای آب در فضا برایتان مهم است می تواند گزینه مناسبی باشد .

 

انواع آبنما ها :

آبنمای آبشاری ، آبنمای پرده ای ، آبنمای ایستاده ، آبنمای شیشه ای ، آبنمای سنگی با صخره ای ، آبنمای مجسمه ای ، آبنمای فواره ای و حبابی .

آمروزه آبنما ها به دلیل تقاضای زیاد بسیار متنوع تر شده اند و تنوع زیادی در رنگ ، طرح و متریال دارند ، به همین دلیل می توان هر طرحی که مد نظر شما باشد را ساخته و اجرا کرد .

از آبنماهای آبشاری برای فضا های خارجی مانند محوطه باغ و ویلا نیز بسیار استفاده می شود ،

شرکت سورن بام تولید کننده و ارائه دهنده انواع آبنما ها ، فلاور باکس ها ، پنل های دیوار سبز و سنگ های رودخانه ای می باشد .

شرکت سورن بام در زمینه  معماری سبز فعالیت دارد از جمله : محوطه سازی ، محوطه سازی باغ ، ویلا ، حیاط ، تراس سبز ، طراحی و اجرای دیوار سبز ، بام سبز ، آبنما ، آلاچیق و…

مقالات مرتبط
پروژه‌های آبنما سورن بام
با ما در ارتباط باشید