قلوه سنگ در فضای سبز

قلوه سنگ برای کف حیاط

آنچه در این مقاله میخوانیم

قلوه سنگ در فضای سبز ، بهترین گزینه برای پوشش و محافظت از خاک در پروژه ­های فضای سبز و محوطه سازی بوده و مناسب برای اجرا و استفاده در دکوراسیون داخلی ، فضای باز، تراس، باغچه ، بام سبز یا روف گاردن، حیاط و آکواریوم می باشد.

سنگ قلوه از کجا بخریم ؟

بسیاری از افراد از اینکه جای مطمئنی برای خرید قلوه سنگ پیدا نمایند نگران هستند . زیرا قلوه سنگ های مصنوعی از نظر ظاهری همانند قلوه سنگ های طبیعی هستند . هم چنین مایل به خرید ارزان با جنس با کیفیت، درجه یک و بدون واسطه هستیم . زیرا بهتر است سنگ مورد نیاز خود را بی واسطه از تولید کننده اصلی خرید نماییم . شرکت سورن بام تولید کننده انواع سنگ های قلوه ای در سایز های مختلف سفید و رنگی به صورت فروش کلی و جزئی با هزینه مقرون به صرفه می باشد.برای مشاوره و ثبت سفارش قلوه سنگ با شماره  44277178 (021) تماس حاصل فرمایید.

 

محوطه سازی ویلا با قلوه سنگ

 قلوه سنگ در فضای سبز چه کاربردی دارد؟

سنگ های رودخانه ­ای با رنگ های متنوع و فرم ­های طبیعی ، یکی از عناصر و متریال ­های مورد استفاده در اجرای محوطه سازی و کف سازی در داخل و خارج  ساختمان،ساخت مبلمان شهری ­، فلاور باکس ها ،باغچه ها ، آکواریوم ،باغ ، بوستان، پارک، ویلا، بام باغ (روف گاردن)، لنداسکیپ و باغ تالار  و … برای خلق چشم اندازهای زیبا می­ باشد.هم چنین می­ توان آن ها را به صورت تایل یا به صورت واش بتن در کف حمام و اطراف استخر و…. نیز به کار برد.

 

سنگ قلوه رودخانه ای

قلوه ­سنگ­ ها در انواع و رنگ­ های متنوع طبیعی و حالت­ های گرد و گوشه دار و شکسته تولید می شوند . با استفاده از آن ها می توان مناظر بسیار زیبا و چشم­ نوازی را در حوزه ی محوطه سازی و کف سازی به وجود آورد.

 

کاربرد و مزایای سنگ رودخانه ای یا سنگ قلوه ای

  • قلوه سنگ های طبیعی در اثر حمل و نقل نمی شکنند.
  • قلوه سنگ ها دارای شکل های مختلف با سایزهای متفاوت می باشند.
  • به علت طبیعی بودن  سنگ ها ، دارای  بی نهایت رنگ مختلف می باشند.
  • سنگ های رودخانه ای رنگی هیچ گاه تغییر رنگ نمی دهند و بر اثر تابش آفتاب و برف و باران و…..رنگ آن ها تغییر نمی کند.
  • به علت مجاورت با آب به صورت طبیعی در مدت زمان طولانی سطح سنگ کاملا صیقلی خواهد ماند.
  • استفاده از سنگ قلوه رودخانه ای روشی زیبا و جذاب برای تلفیق بیشتر انرژی زمین با فضای محیط شما است .
  • سنگ های رودخانه می توانند یک سیستم زه کشی را با یک ظاهر خوشایند پنهان کنند .
rubble

rubble

سخن پایانی

شرکت سورن بام با سابقه چندین سال تجربه در زمینه ی فروش انواع رنگ ها و ابعاد سنگ های قلوه ای رودخانه ای در مقدار های کیسه ای و تناژ ، آماده ی ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی تا رسیدن به ایده آل ترین نتیجه برای پروژه های شما کارفرمای گرامی می باشد.

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما شماره 44277178 (021)تماس حاصل فرمایید . میتوانید برای مشاهده پروژه های انجام شده توسط تیم سورن، مارا در اینستاگرام به آدرس soren_bam دنبال کنید.

مقالات مرتبط
پروژه‌های سنگ قلوه ای سورن بام
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید