طراحی فلاورباکس دیواری

فلاورباکس دیواری 

آنچه در این مقاله میخوانیم

طراحی فلاورباکس دیواری : با استفاده از طراحی فلاورباکس دیواری می توان فضایی زیبا و مدرنی را در دکوراسیون داخلی و بیرونی ایجاد کرد . طراحی و اجرای فلاور باکس دیواری توسط طراحان شرکت سورن بام برای محوطه سبز بر روی تراس، حیاط، داخل فضای درونی منازل  و در انواع محوطه سازی، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . فلاور باکس دیواری یا جعبه های کوچک برای تزیین فضاها و زیبا سازی محوطه مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از فلاور باکس ها یک راه ساده برای ایجاد جذابیت و افزایش تقاضای تجدید نظر در باره بنای شما است . فلاورباکس ها معمولا خارج از خانه و در مکان قابل دسترس قرار می گیرند، بنابراین ساکنان خانه می توانند به راحتی از گیاهان مراقبت کنند.

انواع فلاور باکس ها

  • باکس دیواری
  • فلاورباکس آویزی
  • باکس زمینی
  • فلاور باکس بتنی
  • فلاور باکس چوبی
  • فلاور باکس فلزی
  • فلاور باکس گالوانیزه

مزایای فلاور باکس دیواری

یکی از روشهای  طراحی فضای سبز یا طراحی ورودی ساختمان استفاده از فلاور باکس می باشد .گلها و گیاهان سرسبز طراوت خاصی به منازل ما می بخشند . مى توان از خواص آن ها در خانه بهره مند شد ورودی ساختمان و یا حیاط خانه خود می توان از فلاورباکس دیواری استفاده نمائید، برای متفاوت کردن گياهان  هواى خانه را تصفيه و تميز مى كنند، گياهان با كاهش استرس، آرام كردن ضربان قلب و كاهش فشار خون، به سلامتى انسان كمك مى كنند.ویژگی فلاور باکس ها، گلدان ها و فلاورباكس هاى طراحى شده متناسب با سبك خانه، تراس، محوطه سازی حیاط، باغ و… باشد. زیبا و پر زرق و برق است که رنگ و جذابیت را به ظاهر خانه می بخشد. فضای بیشتر برای رشد و مراقبت از گیاهان فراهم می کند. علاوه بر بهبود دید بیرونی میتوانند در داخل نیز فضای زیبایی را ایجاد کنند.

طراحی فلاورباکس دیواری

طراحی فلاورباکس دیواری

 نکاتی درمورد فلاورباکس ها:

  1. گیاهانی انتخاب کنید که مناسب رشد در فلاور باکس باشند.
  2. اطمینان حاصل کنید که فلاور باکس ها به قدری محکم باشند
  3. که وزن خاک و گیاهان و آب را تحمل کنند.
  4. فلاورباکس ها باید دارای حفره های زهکشی باشند.

شرکت سورن بام

مجموعه ی سورن بام در سال 1389 با هدف گسترش فضای سبز و استفاده ی بهینه از فضا های بلا استفاده تاسیس شد. شرکت سورن بام با بهره بری از مهندسین با تجربه و طراحان حرفه ای همواره در تلاش اند تا بهترین تجربه از فضای سبز را کسب کنید. این شرکت همواره می کوشد تا با استفاده از برترین متریال و مصالح با کمترین هزینه بهترین فضای سبز را برای شما ایجاد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اجرای محوطه سازی و اجرای تراس سبز می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید.

همچنین می توانید شرکت سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

مقالات مرتبط
پروژه‌های فلاور باکس سورن بام
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید