پروژه دیوار سبز شهرک غرب

آنچه در این مقاله میخوانیم

پروژه دیوار سبز شهرک غرب که در مرداد ماه سال 1402 به دست متخصصین و مهندسین سورن بام طراحی و اجرا شد. این دیوار سبز که به متراژ 13 متر مربع که در تراس یکی از ساختمان های مسکونی خیابان هرموزان شهرک غرب تهران طراحی و اجرا شد.

اجراییات پروژه دیوار سبز شهرک غرب

در ابتدا کارشناسان مجرب سورن بام به بازدید از دیوار و محل اجرا پرداختند. در ادامه با توجه به سلیقه کارفرما شروع به طراحی دیوار سبز می کردند. در قدم بعدی به انتخاب گیاهان پرداخته شد که چند مدل گیاه به کارفرما پیشنهاد شد و تایید نهایی توسط کارفرما دریافت شد. در مرحله آخر مهندسین سورن بام به شروع عملیات اجرا پرداختند و در ابتدا عایق بندی انجام شد و استراکچر ها نصب شد. سپس پس از انجام عملیات های اجرایی به نصب فلاورباکس های پر شده از گیاهان پرداخته شد.

3 5

پوشش گیاهی پروژه دیوار سبز شهرک غرب

در پروژه دیوار سبز شهرک غرب از پوشش گیاهی جذابی استفاده شد که تمام این گیاهان زیر نظر کارفرما تایید شده است. گیاهان پروژه دیوار سبز شهرک غرب را می توان به هدرا ابلق، هدرا طلایی و هدرا سبز اشاره کرد که نمایی جنگلی و فوق العاده جذابی را در تراس این مجتمع مسکونی ایجاد کرده اشاره کرد.

4 5

شرکت سورن بام

شرکت خدماتی سورن بام که فعالیت خود را از سال 1389 به صورت حرفه ای و فعال دز حوزه محوطه سازی آغاز کرده و در سالهای اخیر به یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت های اجرای فضای سبز و طراحی دکوراسیون تبدیل شده است. مجموعه سورن بام تشکیل شده از مهندسین و متخصصی با تجربه که آماده همکاری با شما در سر تا سر ایران هستند. تیم سورن بام همواره می کوشد تا بهترین تجربه را از فضای سبز خود داشته باشید و محوطه سرد و بی روح شما را با طبیعت پیوند می زنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با کارشناسان سورن بام به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید.

برای مشاهده پروژه های بیشتر می توانید پیج اینستاگرام مجموعه سورن بام را دنبال کنید.

دیوار سبز شهرک غرب 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پروژه دیوار سبز سورن بام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید