دیوار سبز تراس آصف

دیوار سبز تراس آصف

آنچه در این مقاله میخوانیم

دیوار سبز تراس آصف ، واقع در خیابان شهید اعجازی ( آصف سابق ) در مجتمع مسکونی می باشد . ابتدا در مرحله اول کارشناسان از محل بازدید می کنند و سپس فضای تراس و متراژ دیواری که برای ساخت دیوار سبز اختصاص داده شده را مورد بررسی قرار می دهند و اطلاعات به دست آمده را کارشناسان در اختیار طراحان شرکت سورن بام قرار می دهند و بنا به در خواست کارفرما چندین طرح، طراحی می شود و طرح نهایی پس از تایید کارفرما به مرحله ساخت و اجرا می رسد . در حال حاضر دیوار سبز تراس آصف به اتمام رسیده است.

طریقه ساخت دیوار سبز تراس سبز آصف:

در مرحله اجرایی دیوار مورد نظر را با عایق های مخصوص دیوار سبز  عایق بندی می کنند و پس از بررسی، از هرگونه نشتی و نفوذ آب به دیوار  اطمینان حاصل کرده و سپس در مرحله بعد به نصب استراکچر ها پرداخته می شود . استراکچر ها بر روی دیوار پرچ می شود و در مرحله بعد به کاشت گیاهان داخل فلاور باکس ها پرداخته و پس از اتمام کاشت، فلاورباکس ها  آماده برای نصب بر روی استراکچر می باشد و در حین نصب فلاور باکس ها  سیستم آبیاری در داخل فلاور باکس ها انجام شده و در انتهای کار سیستم کنترل نصب و تنظیم شده تا به صورت اتوماتیک در زمان تعیین شده آبیاری صورت گیرد و لزومی به آبیاری دستی نداشته باشد .

دیوار سبز تراس آصف

دیوار سبز تراس آصف

ابعاد دیوار سبز :

دیوار سبز تراس در ابعاد 2.5* 5  می باشد و در کل 20 متر مربع می باشد . در دیوار سبز تراس در ابعاد به دست آمده از فلاور باکس هایی که تولید شرکت سورن بام می باشد استفاده شده است  . مناسب برای گیاهان و فضای رشد گیاهان در نظر گرفته شده استفاده شده است.

گیاهان مورد استفاده در دیوار سبز عبارتند از :

  • هترا
  • ناز فرانسوی
  • پنجه کلاغی
  • شمشاد
  • یوکا

شرکت سورن بام با سال ها تجربه ، در زمینه طراحی و اجرای دیوار سبز طبیعی و مصنوعی فعالیت دارد .فعالیت های شرکت سورن بام طراحی و اجرای آبنما,  روف گاردن،  محوطه سازی باغ، باغچه، ویلا، آلاچیق، انواع آبنما، فلاور باکس های چوبی، فلزی، بتنی و.. می باشد.

پروژه دیوار سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید