آلاچیق و پرگولای مدرن

آلاچیق و پرگولای مدرن

آنچه در این مقاله میخوانیم

آلاچیق و پرگولای مدرن که در انواع محوطه سازی  مانند محوطه باغ و ویلا ، حیاط و …  ، روف گاردن  ، تراس ، نیاز به فضایی دارید تا از محوطه خود استفاده کرده و لذت ببرید ، این فضا باید به گونه ای باشد که تا سرما و گرما ، زیر نور آفتاب و زیر باران و برف قابل استفاده باشد . به همین دلیل آلاچیق ها بهترین انتخاب اند . آلاچیق ها دارای انواع بسیار زیادی اند که امروزه از انواع مدرن آن ها به دلیل تنوع و زیبایی بیشتر استفاده می شود . یکی از این آلاچیق های مدرن پرگولا ها اند که کاربرد زیادی حتی در معماری و تزیینات ساختمان ها و ویلا ها دارند . برای مثال سقف تراس ها و بالکن ها را پرگولا انتخاب می کنند و حتی فضا هایی با سایه بان متصل به خانه که این مورد در ویلا ها زیاد دیده می شود .

آلاچیق مدرن

آلاچیق مدرن

آلاچیق بتنی

آلاچیق بتنی

سوالات متداول آلاچیق و پرگولای مدرن

  1. مفهوم پرگولا

اجرای آلاچیق

1. پرگولا چیست ؟

پرگولا ها در عین زیبایی با داشتن سقفی متحرک که معمولا پارچه ای و برزنتی است می تواند سایه بان مناسبی نیز باشد و در صورت نیاز باز و بسته شود ، گاهی اطراف اینسقف های مشبکی شکل دارای پرده و پارچه برای سایه بیشتر و ایجاد حریم می باشد با به کار بردن گیاهان رونده نیز در کنار این نوع آلاچیق ها مسیر رشدی برای گیاهان ایجاد می شود که حتی گاهی سقفی زیبا برای سایه بان ها ایجاد می کند که دیگر نیازی به سقف متحرک نداشته باشد و گاهی اوقات با اجرای دیوار سبز داخل پرگولا ها فضایی زیبا می توان اجرا کرد .

اجرای آلاچیق مدرن

اجرای آلاچیق مدرن

شرکت سورن بام

در طراحی و ساخت انواع آلاچیق و پرگولا مدرن فعالیت های بیشماری دارد و توسط طراحان و کارشناسان مجرب در زمینه معماری سبز فعالیت می کنند از جمله فعالیت های شرکت سورن بام طراحی و اجرای روف گاردن ، دیوار سبز ، محوطه سازی باغ ، ویلا ، حیاط ، تراس و…، ساخت انواع آبنما ، ساخت آبشار صخره ای ، برکه ، نورپردازی و طراحی و اجرای آبیاری قطره ای و…. می باشد . شرکت سورن بام در تولید انواع پنل های دیوارسبز و انواع فلاور باکس ها و قلوه سنگ رودخانه ای نیز فعالیت می کند .

برای مشاوره رایگان ،بازدید از محل پروژه و اجرای تخصصی با ما تماس بگیرید .

مقالات مرتبط
پروژه‌های آلاچیق سورن بام
با ما در ارتباط باشید