جابجایی و کاشت درختان بزرگ

آنچه در این مقاله میخوانیم

جابجایی و کاشت درختان بزرگ

جابجایی و کاشت درختان بزرگ  را به صورت کاملا تخصصی با شرکت سورن بام انجام دهید.  این مجموعه دارای تیمی متشکل از افراد کاملا حرفه ای در زمینه جابه جایی درختان بزرگ و اجرای فضای سبز با بیش از ده سال سابقه کار می باشد.

درزمینه هرس، انتقال درختان کهنسال، فروش و جابه جایی درختان بزرگ در چهار فصل سال با روش های کاملا علمی و موادهای هورمونی پیشرفته جهت جلوگیری از نفوذ هوا به خاک و ریشه و موجب ریشه زایی مجدد درخت در کمترین زمان ممکن انجام می شود. کاشت و جابجایی درختان بزرگ جهت هتل ها ، ادارات، شرکت ها، کارخانه ها، داخل ملک و ساختمان های درحال ساخت. تعویض درختان خشکیده بزرگ با درختان مشابه خود . شرکت سورن بام با بهره گیری از افراد متخصص کار جابه جایی درختان بزرگ با توان جابه جایی چندین درخت به هم چسبیده هم زمان صورت خواهد گرفت.

به دلیل جلوگیری از پاره شدگی ریشه های به هم تنیده شده، جابجایی درختان بزرگ در چهار فصل سال با ابزار و ماشین آلات مخصوص و روش های نوین انجام می شود.

جابجایی و کاشت درختان بزرگ توسط شرکت سورن بام

شرکت سورن بام تنها تولید کننده مواد محافظ ریشه در زمان جابه جایی درختان بزرگ و جلوگیری از نفوذ هوا به خاک ریشه می باشد که به نوعی یکی از روش های حفظ ریشه، رطوبت ریشه وتغذیه ریشه در حین جابه جایی، تقویت و استحکام ریشه می شود . ریشه زایی درخت، تزریق مواد محرک و تقویت کننده درختان ضعیف و مقاوم سازی خاک از جمله اقدامات شرکت سورن بام نیز می باشد. پیمانکار جابه جایی درختان شهرداری و مورد تایید شهرداری ها با رزومه کاری در تمام مناطق شهرداری و سراسر کشور جهت مشاوره رایگان و بازدید می توانید با کارشناسان شرکت سورن بام تماس بگیرید تا در اسرع وقت جهت کمک و مشاوره در خدمت شما عزیزان باشیم.

امیدواریم که هیچ وقت درختی خشک نشود واین رگ های تنفس ازبین نروند مامی توانیم در زمینه کاشت فضای سبز و محوطه سازی و اجرای فضای سبز خدمات عالی را به شما ارائه دهیم.

شرکت سورن بام در زمینه طراحی و اجرا و نگهداری انواع فضای سبز و کاشت و پرورش انواع نهال های مثمر و غیر مثمر ،کاشت انواع درختان و جابه جایی درختان برای سازندگان ویلا و عموم علاقمندان به فضای سبز،اخذ تاییدیه شهرداری و طراحی روف گاردن فعالیت می کند همچنین تمامی مواردی که از پیش در خصوص جابه جایی درختان به آن ها اشاره کردیم . به طور اختصاصی توسط شرکت سورن بام انجام می شود و ما مفتخریم تا با به کار گیری پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات انتقال و جابه جایی درخت و همچنین جدیدترین روش های عملی و علمی در این زمینه ،تمامی خدمات مربوط به درختان را بدون هیچ آسیبی به آن ها انجام دهیم.

 

مقالات مرتبط
پروژه‌های فضای سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید