فروش گل و گیاهان فضای سبز

فروش گل و گیاهان فضای سبز

آنچه در این مقاله میخوانیم

 گل و گیاهان در فضای سبز

طبیعت و نزدیکی به آن همیشه برای افراد امری لازم و ضروری می باشد . نزدیکی به طبیعت الهام بخش انسان برای خلق آثار بدیع و تلطیف روح و روان برای فرار از هیاهوی دنیای شهرنشینی می باشد . خرید و فروش گل و گیاهان فضای سبز راهی مناسب برای برقراری این پیوند می باشد . داشتن گل و گیاه در فضاهای داخلی و خارجی علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط سبب ایجاد انرژی مثبت و طراوت به محیط نیز می شود .

فروش گل و گیاهان فضای سبز

فروش گل و گیاهان فضای سبز

گل ها و گیاهان مدل های متنوعی برای کاشت در فضای سبز و یا نگهداری در فضای داخلی خانه دارند . هر کدام از این گل ها و گیاهان شرایط نگهداری و مراقبت مخصوص خود را دارند و نمی توان از همه ی آن ها در همه ی فضاها استفاده نمود . برای خرید گل بهتر است تا با متخصصان که آگاهی کامل در زمینه ی شرایط نگهداری دارند مشورت نمایید و سپس اقدام به خرید گل بنمایید .

فروش گل و گیاهان فضای سبز

قیمت گل و گیاهان فضای سبز

در این بخش از مقاله قصد داریم تا شما را با قیمت های برخی از گل ها و گیاهان آشنا کنیم . لازم به ذکر است که این قیمت ها حدودی بوده و ممکن است در برخی از موارد از جمله سن گیاه یا میزان طراوت آن قیمت آن ها کمی بالاتر یا پایین تر باشد . برای اطلاعات بیشتر با مشاوران سورن تماس بگیرید .

  • گیاه یاس هلندی  : 100 هزار تومان تا 2 میلیون تومان
  • گیاه اکوبا  : 65 هزار تومان
  • گیاه یاس هلندی توپی :600 هزار تومان
  • گیاه پالم واشنگتن : 2 میلیون تومان
  • گیاه فونیکس : 1 میلیون تومان
  • گیاه افرا سلطنتی : 800 هزار تومان
  • گیاه تاکسوس: 100 هزار تومان
  • گیاه چمن یال اسبی : 20 هزار تومان
  • گیاه شمشاد طلایی: 15 هزار تومان
  • گیاه فتونیا پایه مارپیچ : 200 هزار تومان
  • گیاه افرا سبز :200 هزار تومان
  • گیاه بید مجنون : 100 هزار تومان
  • گیاه ناندینا : 150 هزار تومان

فروش گل و گیاهان فضای سبز

گیاهان آپارتمانی برای فضای سبز داخلی

گیاهان آپارتمانی به معنی گیاهانی است که در فضای داخلی امکان مناسبی برای رشد و نمو مناسب دارند . از این گونه گیاهان می توان برای ساخت فضای سبز در محیط داخلی استفاده نمود . نگهداری و پرورش گل و گیاهان در فضای داخلی علاوه بر ایجاد زیبایی ، سبب تصفیه ی هوای داخلی ، ایجاد رطوبت مطلوب در هوا ، نشاط و انرژی مثبت برای افراد می شود .

گیاهان آپارتمانی به طور معمول نیاز به نور زیاد ندارند و اغلب آن ها در سایه و نیمه سایه نیز می توانند به خوبی رشد و نمو داشته باشند . این گیاهان اغلب دارای ساقه و برگ هستند و به ندرت دیده می شود که دارای گل باشند .

فروش گل و گیاهان فضای سبز

گیاهان مناسب برای فضای خارجی

این گروه از گیاهان دارای مقاومت بیشتری نسبت به گیاهان آپارتمانی می باشند و در مقابل تغییرات آب و هوایی سازگاری بیشتری دارند . این گیاهان اغلب به نور خورشید احتیاج بیشتری دارند و اکثر آن ها توانایی قرار گرفتن در نور مستقیم خورشید را دارند .

کاشت گل و گیاهان فضای سبز

پس از خرید گل و گیاهان برای فضای سبز نوبت به کاشت گیاهان می رسد . کاشت گیاهان باید به صورتی انجام بگیرد که حین کاشت و پس از آن شاهد آسیب رسیدن به گل ها و گیاهان نباشیم . کاشت گیاهان باید حتما توسط افراد با تجربه و کاربلد در این حوزه انجام بگیرد تا بهترین نتیجه برای شما حاصل گردد . به کار گرفتن افراد بی مهرت در این موضوع باعث از بین رفتن گیاهان و آسیب به آن ها می شود . این مرحله شامل هزینه اجرای فضای سبز می شود .

فروش گل و گیاهان فضای سبز

نگهداری گل و گیاهان فضای سبز

پس از اجرای یک فضای سبز با استفاده از کاشت گل ها و گیاهان نوبت به نگهداری فضای سبز می رسد . نگهداری از فضای سبز امری تخصصی است و بهتر است برای داشتن یک فضای سبز زیبا و همیشه شاداب از متخصصان در این حوزه کمک و مشورت بگیرید . شرکت سورن بام با تکیه بر دانش متخصصان فضای سبز خود می تواند پس از فروش گل و یا انجام کاشت گیاهان می تواند خدمات نگهداری ماهانه و یا هفتگی شما را نیز بر عهده بگیرد .

محوطه سازی حیاط

نحوه انتخاب گل و گیاهان فضای سبز

برای انتخاب گیاهان پس از در نظر گرفتن سلیقه و گل های انتخابی خود باید شرایط نگهداری هر کدام را بصورت جداگانه بررسی نمایید . ممکن است شما کل و گیاهی را بپسندید اما با شرایط محیطی شما سازگار نباشد . این کار علاوه بر اینکه بر هزینه های مصرفی شما می افزاید سبب از بین رفتن عمر مفید گیاه نیز می شود . پس از بررسی شرایط آب و هوایی سعی کنید زمان هایی را می توانید به گیاه خود رسیدگی کنید را نیز در نظر داشته باشید . اگر زمان های کمی برای نگهداری و رسیدگی به گیاه خود دارید بهتر است از گیاهان مقاوم تری استفاده نمایید .

سفارش گل و گیاهان برای فضای سبز

شما می توانید در طی روز های کاری هفته با شماره تلفن های شرکت سورن بام تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره های لازم به سفارش گل و گیاه مناسب و مورد نظر خود اقدام نمایید . شرکت سورن بام از مرحله مشاوره و راهنمایی تا کاشت و نگهداری فضای سبز شما را همراهی می نماید . بهتر است قبل از هرگونه تصمیم برای خرید گل و گیاه با ما تماس بگیرید .

فروش گل و گیاهان فضای سبز

نتیجه گیری

اجرای فضای سبز برای یک محیط همواره مورد توجه افراد بوده است . کاشت گل و گیاهان برای فضای سبز راهی آسان برای ایجاد یک محیط رنگی و زیبا می باشد . برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ی خود بهتر است خرید گل و گیاهان مورد نظر خود را از جایی مطمئن انجام دهید تا بطور کامل مشاوره های لازم را دریافت کرده و با توجه به محیط و اقلیم خود تصمیم نهایی برای انتخاب گیاهان خود انجام دهید .

شرکت سورن بام

مجموعه ی سورن بام در سال 1389 بصورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و اجرای منظر آغاز نمود . شرکت سورن بام با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان در این حوزه آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های به روز با شماره های 44277178-021 و 09122155348 تماس حاصل فرمایید . همچنین برای مشاهده ی پروژه های بیشتر می توانید به اینستاگرام مراجعه فرمایید .

گیاهان برای رشد به چه چیزهایی نیاز دارند؟

نور خورشید، درجه حرارت مناسب، رطوبت، هوا و مواد مغذی

گیاهان غذا، فیبر، سرپناه، دارو و سوخت برای ما فراهم می کنند. در روند تولید غذا، اکسیژن آزاد می شود. این اکسیژن که از هوای تنفسی به دست می آوریم برای زندگی ضروری است. تنها منبع غذایی و اکسیژن گیاهان هستند. هیچ حیوانی به تنهایی نمی تواند اینها را تأمین کند.

 

گلها برای جلب توجه گرده افشان ها با رنگهای زنده و رایحه جذاب آنها طراحی شده اند و در عوض گرده افشان ها از شهد گل و گرده تغذیه می کنند. گرده افشان ها برای مقاومت در برابر بسیاری از گونه های گیاهی و جانوری حیاتی هستند – و این افراد را مستثنی نمی کند.

مقالات مرتبط
پروژه‌های فضای سبز سورن بام
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید