پروژه بام سبز ونک

بام سبز ونک

آنچه در این مقاله میخوانیم

در پروژه ی بام سبز ونک فضای مناسب و راحتی طبق نیاز کارفرما توسط طراحان شرکت سورن بام طراحی شده که در آن بیشتر تمرکز بر روی فراهم کردن فضایی مناسب برای نشیمن می باشد . در اجرای بام سبز از چوب ترمو به شکل جالبی برای ایجاد حریم و نسبتا خصوصی کردن فضا استفاده شده است .

اجراییات پروژه بام سبز ونک

طوری که دیواره ای چوبی در دو ضلع بام سبز قرار گرفته شده که علاوه بر زیبایی ، شخصی کردن فضا را نیز انجام داده است . از چوب ترمو برای کف سازی قسمت نشیمن نیز استفاده شده است . مبلمان بام سبز ونک به زیبایی انتخاب شده که توسط دو پرگولا زیبا و یک سایه بان چتری ، سایه مورد نیاز آن فراهم می شود . برای زیبا تر و دلپذیر تر شدن فضا از آبنمای فواره ای همراه حوضی کوچک استفاده شده که در تابستان به خنک تر شدن فضا کمک می کند . قسمت دیگری از کف نیز توسط چمن مصنوعی پوشیده شده و در کناره های بام نیز فلاور باکس های چوبی و پلاستیکی برای کاشت گیاهان قرار داده شده است .

مناطق شهری از لحاظ زیبایی شناسی و چشم انداز تدریجاً به علت افزایش ارزش زمین و صرفا ساخت آپارتمان و اهمیت ندادن به ایجاد فضای سبز زیبایی خود را از دست می دهند . این ساخت بی رویه در آینده معضل کمبود فضای سبز را ایجاد می کند . در آن زمان باید به فکر بر طرف کردن این مشکل باشیم البته که هم اکنون نیز تا حدودی با این معضل رو به رو هستیم . پس چه بهتر از الآن به پیشگیری بپردازیم و در  ساخت و ساز ها به ایجاد فضای سبز نیز توجه کنیم . در اجرای بام سبز از یک آبنما ی کوچک نیز استفاده شد که با توجه به سلیقه کارفرما از چتر فضای سبز پایه کوتاه نیز استفاده شد .

شرکت سورن بام

تیم سورن بام فعالیت خود را در سال 1389 در حوزه ی طراحی و اجرای محوطه سازی و فضای سبز آغاز نمود و امروزه به یکی از معتبر ترین شرکت های فعال و حرفه ای در اجرای محوطه سازی تبدیل شده است . این شرکت با استفاده از برترین متريال  در ساخت دیوار سبز ، آبنما ، آلاچیق ، چوب ترمو ، فلاورباکس و چمن مصنوعی با نازل ترین قیمت ها ، آماده ی همکاری با شما می باشد . در مجموعه ی سورن بام مهندسین و طراحان می کوشند تا با استفاده از تجربیات و مهارت های خود بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورند . برای دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان با شماره 02144277178 تماس حاصل فرمایید . همچنین می توانید برای مشاهده ی پروژه های بیشتر به اینستاگرام سورن بام مراجعه فرمایید .

اجرای روف گاردن ، بام سبز

"<yoastmark

roof garden

roof garden

roof garden

پروژه بام سبز سورن بام
درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید