اجرای تراس سبز در منزل

آنچه در این مقاله میخوانیم

اجرای تراس سبز در منازل

اجرای تراس سبز در منازل ،  در زندگی امروزه از کمیت و کیفیت فضاهای خارجی خانه همچون بالکن و حیاط و پاسیو هر روز بیش از پیش کاسته می‌شود. در روند رشد زند شهرنشینی، شاهدیم که فضاهای زندگی هر روز بسته‌تر شده و از سبزی آن پیوسته کم می‌شود. در چنین فضایی احیا و استفادهٔ درست از بالکن بسیار مهم است؛ چرا که با توجه به زندگی آپارتمان نشینی امروز،

چمن طبیعی در اجرای تراس سبز در منازل

بسیاری از ما، علیرغم علاقهٔ زندگی سبز و سالم به خاطر محدودیت‌های کاری، اقتصادی، اجتماعی و…ناگزیر به زندگی کلانشهری تن در داده‌ایم وانگهی همیشه رؤیای زندگی در باغی سبز و پر گل را در سر می‌پروریم.با وجود اینکه چنین امکانی برای همه فراهم نیست،لیکن با اجرای تراس سبز در منازل درست و رسیدگی به بالکن که منجر به استفادهٔ درست و مستمر از آن می‌شود، می‌توان این رؤیا را تا حدودی محقق کرد.حتی کوچک‌ترین بالکن‌ها پتانسیل تبدیل شدن به باغچه‌ای باصفا و زیبا را دارند.

شما می‌توانید با اجرای تراس سبز در منازل خود، انتخاب درست گل و گیاه، افزودن مبلمان درست، رنگ آمیزی مناسب، افزودن وسایل جانبی مقتضی و… آن را متحول کنیدو از آن در طراوت و خنکای دل‌انگیز روزهای بهاری، گرمای دلچسب تابستان، خیال‌ انگیزی پاییز و شکوه و رخوت زمستان ‌‌نهایت استفاده را اجرای تراس سبز در منازل و فضای تراس ببرید.

طراحی تراس مدرن طراحی تراس مدرن

دیوار سبز در تراس

دیوار سبز در تراس

محوطه سازی تراس سبز

محوطه سازی تراس سبز

اجرای تراس سبز در منازل و زنده کردن فضای بالکن

اولین راه در راستای با اجرای تراس سبز در منازل افزودن طراوت و سرزندگی به فضای بالکن هر چند کوچک، کاشتن گیاه‌های پر حجم طبیعی است.این دست گیاهان را می‌توان توسط چهارچوب‌های چوبی یا فلزی و یا با آسانی به وسیله نخ هدایت کرد و از آن‌ها سقف ساخت که در این صورت هم فضای بالکن گرم‌تر و پر روح‌ تر می‌شود و هم با استفاده از فضا در ابعاد و سطوح مختلف، در فضا صرفه‌جویی می‌شود. می‌توان گل و گیاه را هم چنین بر روی دیوار‌ ها به شکلی تعبیه کرد که قسمت کمتری از فضای مفید بالکن را اشغال کنند. منظور از فضای مفید بخشی است که می‌توان در آن رفت و آمد کرد و در آن مبلمان تعبیه کرد و نشست. استفاده از کوزه و سایر وسایل تزئینی برای اجرای تراس سبز در منازل که رنگ و بوی بومی دارند، می‌‌تواند جایگزینی مناسب برای گلدان باشد در راستای ایجاد فضایی پر روح و صمیمی‌‌تر.

شرکت سورن بام

شرکت سورن بام که کار خود را از سال 1389 به صورت کاملا حرفه ای در حوزه فضای سبز آغاز کرده و در سال های اخیر به یکی از برترین و بهترین شرکت های اجرای محوطه سازی تبدیل شده است. تیم متخصص سورن بام که تشکیل شده از مهندسین و طراحان با تجربه و حرفه ای است همواره می کوشند تا بهترین تجربه را از فضای سبز خود کسب کنید. در پروژه های اجرایی سورن بام از متریال درجه یک با ارزان ترین هزینه استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ها و کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره 02144277178 تماس بگیرید و با مهندسین سورن بام به صورت رایگان ارتباط بر قرار کنید.

برای مشاهده مراحل اجرای پروژه ها می توانید سورن بام را در اینستاگرام دنبال کنید.

مقالات مرتبط
پروژه‌های تراس سبز سورن بام
با ما در ارتباط باشید