آلاچیق فلزی

طراحی و ساخت آلاچیق

آنچه در این مقاله میخوانیم

در محوطه یک ویلا یا حتی یک برج باغ وجود یک آلاچیق فضای سبز را زیبا تر و هم چنین کاربردی تر می کند . آلاچیق ها المانی مناسب برای استراحت افراد می باشند . متخصصین اجرایی شرکت سورن بام می توانند با کمی اصلاح روی آلاچیق فلزی آن را تبدیل به آبنما کنند که می توانیم با اجرای نورپردازی فضایی زیبا به محوطه سازی فضای سبز القا کنیم.یک آلاچیق فلزی مکان عالی برای استراحت و یا یک میهمانی پر سرو صدا و شاد در اوقات فراغت و گذراندن شب های تفریحی در کنار خانواده و دوستان است که در ادامه نمونه کار‌های ساخته شده الاچیق فلزی مشاهده می‌کنید:

طراحی و ساخت آلاچیق  فلزی می تواند به شکل های مختلف اجرا شود ، آلاچیق ها به صورت شش ضلعی ، هشت ضلعی و چهار ضلعی قابل اجرا می باشند . طراحی و ساخت آلاچیق ها بستگی به سلیقه هر فرد دارد و با هر متریالی قابل ساخت می باشند .

اجرای آلاچیق فلزی

همه چیز راجع به الاچیق فلزی

ابتدا اجازه دهید تعریفی از خود آلاچیق داشته باشیم . به سازه ای فلزی یا چوبی گفته می شود که در محل هایی مانند پارک ها ، باغ ها محلی برای استراحتگاه و گذراندن اوقات فراغت افراد می باشد . در آلاچیق فلزی ، متریال اصلی پایه ها از فلز بوده و قسمت دیواره و سقف آن می تواند از دیگر متریال هایی مانند چوب یا شیشه باشد که از آن به عنوان آلاچیق شیشه ای یا آلاچیق چوبی نام برده می شود .

همانطور که گفته شد آلاچیق یک مکان برای استراحت و تعامل بیشتر با طبیعت و فضای سبز می باشد . با نشستن در آلاچیق می توان فضایی را در طبیعت پیدا کرد که در برابر باد و باران و یا تابش خورشید در امان باشیم . عمدتا متریال مورد استفاده برای آلاچیق های فلزی آهن می باشد اما آلاچیق های ساخته شده از فولاد و یا ترکیب فولاد یا سایر فلزات نیز بصورت سفارشی طراحی می شوند . آلاچیق فلزی یکی از پر کاربرد ترین نوع آلاچیق ها می باشد که به دلایل و مزیت هایی که دارد طرفداران زیادی دارند و انتخاب بسیاری از مردم در طراحی و اجرای محوطه سازی می باشد .

آلاچیق فلزی مدرن

 انواع آلاچیق فلزی

  • آلاچیق فلزی ساده
  • آلاچیق فلزی مدرن
  • آلاچیق فلزی گرد
  • آلاچیق فلزی ارزان قیمت
  • آلاچیق فلزی سنتی
  • آلاچیق فلزی کلاسیک
  • آلاچیق فلزی دو طبقه

آلاچیق فلزی ساده

آلاچیق فلزی ساده یکی از مهم ترین  و پرکاربردترین آلاچیق در بین این سازه ها است چرا که تمام آلاچیق ها ابتدا باید استراکچر آن با فلز ساخته شود و در مرحله ی  بعد با  چوب یا … کاور شود . در طراحی و ساخت آلاچیق فلزی می توانیم فلز را طوری در آلاچیق کار کنیم که دیگر نیاز نباشد آن را کاور کرد و خود آن می تواند بهترین المان محوطه فضای سبز باشد . در این شرایط برای صرفه جویی در هزینه ها می توان با ایجاد تغییراتی در طراحی ظاهری بدون نیاز به کاور خاصی یک نوع آلاچیق فلزی ساده را پدید آورد و از آن استفاده کرد .

آلاچیق فلزی ساده

آلاچیق مدرن فلزی

در طراحی و ساخت آلاچیق فلزی مدرن می توانیم فلز را طوری در آلاچیق کار کنیم که دیگر نیاز نباشد آن را کاور کرد و خود آن می تواند بهترین المان محوطه فضای سبز باشد . این نوع آلاچیق بر اساس ورق فلزی در اندازه های مختلف ساخته می شوند و هنگام طراحی چنین سازه ای ، ابعاد آن را در نظر می گیریم . با یک طراحی مناسب ، آلاچیق فلزی می تواند خیلی سریع مونتاژ شود و عناصر سازه ای با پیچ و مهره یا جوشکاری بسته می شوند و می توان آن را عایق بندی کرد .

البته بهتر است بدانید که در طراحی و اجرای آلاچیق فلزی مدرن با توجه به محیط و تم رنگی و المان هایی که وجود دارد ظاهر را طراحی می کنند تا بتوان در کنار مقاومت بالا از زیبایی این سازه های نیز لذت برد.

آلاچیق مدرن فلزی

آلاچیق مدرن فلزی

آلاچیق مدرن فلزی سازه‌ای است که از فلز ساخته شده و دارای طراحی ساده و مینیمالیستی است. این نوع آلاچیق‌ها معمولاً از پروفیل‌های فلزی ساخته می‌شوند و دارای سقف‌های شیب‌دار، تخت یا منحنی هستند. آلاچیق‌های مدرن فلزی در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی موجود هستند و می‌توانند در فضاهای مختلف از جمله باغ، ویلا، روف گاردن و… استفاده شوند.

از مزایای آلاچیق‌های مدرن فلزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام و استحکام بالا
  • مقاومت در برابر شرایط مختلف جوی
  • وزن سبک و قابلیت حمل و نقل آسان
  • امکان رنگ‌آمیزی در رنگ‌های مختلف

آلاچیق‌های مدرن فلزی گزینه مناسبی برای افرادی هستند که به دنبال یک سازه زیبا، کاربردی و بادوام برای فضای باز خود هستند.

در ادامه به چند نکته در مورد طراحی آلاچیق مدرن فلزی اشاره می‌کنیم:

  • استفاده از خطوط مستقیم و اشکال هندسی ساده
  • استفاده از رنگ‌های روشن و خنثی
  • استفاده از نورپردازی مناسب

دیوار سبز

آلاچیق فلزی ارزان قیمت

اگر می خواهید صرفا در محیط و حیاط خود برای خودتان یک سایه بان ساده برای نشستن ایجاد کنید که در کنار هزینه ای ساخت پایین از مقاومت بسیار بالایی هم برخوردار باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از آلاچیق فلزی ارزان قیمت است .

آلاچیق فلزی سنتی

اگر تمایل به استفاده از مدرنیته برای فضای خود ندارید انتخاب یک آلاچیق فلزی سنتی بهترین انتخاب می باشد . این نوع آلاچیق ها همانند آلاچیق های ساده و معمولی هستند و برای طراحی آن بهتر است از یک طراح حرفه ای مشاوره بگیرید . اگر انتخاب شما یک آلاچیق سنتی است برای نمای بیشتر و بهتر آن خوب است که دیگر المان ها را نیز هماهنگ با آن طراحی و اجرا کنید تا این هماهنگی بتواند زیبایی فضا را دو چندان کند .

آلاچیق سنتی

آلاچیق فلزی کلاسیک

این سبک از آلاچیق های فلزی بسیار پر طرفدار می باشند . در این سبک اغلب آلاچیق ها شکل های هندسی و منظمی دارند و سقف های آن اغلب شیبدار هستند . سقف های این آلاچیق ها می توانند از متریال های مختلفی باشند . استفاده از اجرای نورپردازی تاثیر زیادی بر روی زیبایی آن دارد .

 آلاچیق فلزی چیست

آلاچیق تلفیقی سنتی و کلاسیک

همانطور که از نام آن مشخص می باشد این آلاچیق دارای ویژگی های مشترک بین نوع آلاچیق فلزی سنتی و آلاچیق کلاسیک می باشد . این سبک برای کسانی که سلیقه شان بین این دو نوع مدل است و نمی توانند دقیقا یکی از این سبک ها را انتخاب کنند بسیار مناسب می باشد .

آلاچیق فلزی گرد

آلاچیق فلزی در مدل ها و طرح هایی مختلف قابلیت تولید و ساخته شدن را دارند و با توجه به سلیقه ای کارفرما و همچنین محیطی که قرار است پیاده سازی شود می توان از مدل های مختلف آن بهره مند شد. یکی از مدل های خاص آلاچیق فلزی طرح گرد می باشد .

طراحی و اجرای آلاچیق فلزی

آلاچیق فلزی باغی

آلاچیق فلزی باغی، سازه‌ای زیبا و کاربردی است که برای ایجاد فضایی سایه‌دار و دلنشین در باغ و محوطه‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع آلاچیق از فلز ساخته می‌شود و به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، عمر طولانی و نیاز به نگهداری کم، انتخابی ایده‌آل برای استفاده در فضای باز است.

آلاچیق‌های فلزی باغی در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف موجود هستند و می‌توان آن‌ها را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کرد. برخی از این آلاچیق‌ها دارای سقف و دیواره‌های فلزی هستند و فضای کاملاً محصور و خصوصی را ایجاد می‌کنند. در حالی که برخی دیگر دارای سقف فلزی و دیواره‌های مشبک یا باز هستند که امکان تهویه هوا و عبور نور خورشید را فراهم می‌کنند.

از مزایای استفاده از آلاچیق فلزی باغی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف
  • عمر طولانی و نیاز به نگهداری کم
  • تنوع در طرح و اندازه
  • ایجاد فضایی سایه‌دار و دلنشین
  • افزایش زیبایی و جذابیت باغ و محوطه

آلاچیق فلزی ویلا

در اجرای این مدل آلاچیق نیازی به رعایت اصول مربوط به آلاچیق باغی نمی باشد . در محوطه ویلا می توان هر سبک آلاچیق را طراحی و اجرا کرد اما مناسب تر است که سبک طراحی ویلا و سبک طراحی آلاچیق یکسان باشد تا ظاهری شکیل تر به اجرای محوطه سازی بدهد . اگر بخواهید سبک ویلا و آلاچیق یکسان نباشد بهتر است که آلاچیق در معرض دید مستقیم نباشد و فرد در هنگام ورود با آن رو به رو نشود . این موضوع به استفاده ی دیگر اقلام مانند چراغ ها و مبلمان نیز بستگی دارد .

آلاچیق فلزی دو طبقه

این نوع از آلاچیق را می توان مانند یک ساختمان دو طبقه دانست اما نه به این صورت که در آن تیرآهن استفاده شود اما ستون های آلاچیق باید به گونه ای باشد که تحمل یک طبقه بر روی خود را داشته باشد . ساخت آلاچیق های دو طبقه نیازمند تجربه و مهارت خاصی می باشد که برای ساخت این آلاچیق ها پیشنهاد می شود حتما با متخصصان در این زمینه مشورت شود .

آلاچیق فلزی گرد

طراحی و ساخت آلاچیق فلزی

  • طراحی و ساخت آلاچیق با فضای کلی مورد نظر همخوانی داشته باشد . اساسی ترین نکته در مورد ساخت آلاچیق  همین نکته می باشد .
  • انتخاب طرح و مشخص کردن ابعاد و مساحت کلی ، نوبت به کارگزاری صفحه ستون های آلاچیق می رسد . این امر استحکام آلاچیق را تضمین می نماید .
  • طراحی و ساخت شاسی و چارچوب فلزی آلاچیق ، عدم استفاده از شاسی فلزی باعث از بین رفتن سریع این سازه چوبی می گردد .
  • نصب قطعات چوبی بر روی شاسی فلزی که این امر دقت فراوانی می خواهد تا قسمت های فلزی کاملا پنهان گردد .
  • نصب سقف که می تواند متریال بسیار متفاوتی را برای این منظور به کار برد .
  • رنگ آمیزی و ایجاد لایه ضد آب بر روی چوب آخرین مرحله ساخت آلاچیق می باشد .

آلاچیق فزی طرح های متنوعی دارد که به طور کلی طرح آلاچیق فلزی بسته به زمان و شرایط و سلیقه کارفرما دارد. آلاچیق های فلزی در انواع شکل های چهارگوش ، پنج گوش ، گرد طراحی و اجرا می شوند و برای طراحی این آلاچیق ها می توانید از سقف های مختلف استفاده کنید . این نوع آلاچیق ها در طرح های سنتی و مدرن وجود دارند و برای استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی مناسب می باشند . هم چنین برای طراحی و ساخت آلاچیق به نظر می رسد استفاده کردن از مواد و مصالح طبیعی همچون قلوه سنگ و چوب می تواند حس نزدیکی ما را با طبیعت بیشتر کند .

طراحی و ساخت آلاچیق فلزی

 

مکان های نصب آلاچیق فلزی

  • آلاچیق در شهرک های مسکونی
  • آلاچیق در یک منطقه تفریحی برای ایجاد سایه
  • آلاچیق در پارک ها و بوستان ها
  • آلاچیق در باغ و ویلا
  • آلاچیق در بام سبز
  • آلاچیق در محوطه ویلا

تعمیر و نگهداری آلاچیق فلزی

نظافت و نگهداری این آلاچیق ها نسبت به بقیه آلاچیق ها بسیار راحت و کم هزینه می باشد .

مکان های نصب آلاچیق فلزی

قیمت آلاچیق فلزی

به صورت کلی برآورد هزینه های آلاچیق فلزی که تشکیل شده از سقف، پی فونداسیون و ستون ها است، با توجه به مساحت و متراژ و میزان و درجه بندی متریال به کار گرفته شده محاسبه می شود. عواملی دیگر مانند سبک طراحی، نوع سقف، سبک مبلمان، جنس مصالح استفاده شده در کف و سقف، دیواره ها و… تاثیر بسیاری در قیمت آلاچیق فلزی دارد.

فلز متریال مستحکم و مقاومی است که از قیمت بالایی بهره می برد. به همین دلیل دوام و طول عمر آلاچیق های فلزی نسبت به دیگر سبک های آلاچیق مانند آلاچیق حصیری مقاوم تر و بیشتر است. علاوه بر آن فلزات تحت تاثیر نوسانات دمایی قرار نمی گیرند و تغییر نمی کنند. قیمت آلاچیق فلزی ساده با توجه به نوع و کیفیت فلز و همچنین محل و نوع اجرا متغیر است.

فروش آلاچیق فلزی

برای اطلاع از آخرین قیمت طرح و اجرای آلاچیق فلزی با شرکت سورن بام تماس حاصل فرمایید و توسط کارشناسان متخصص شرکت راهنمایی شوید تا با اطمینان کامل آلاچیق مورد نیاز خود را انتخاب نمایید .

رنگ آلاچیق فلزی

آلاچیق های فلزی چون از جنس آهن طراحی و اجرا می شوند و اجسام فلزی در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی می شوند ، پس استفاده از ضد زنگ در آلاچیق فلزی الزامی می باشد و چون معمولا آلاچیق های فلزی در محیط سر باز استفاده می شوند باید از رنگ های با کیفیت استفاده کرد تا به مرور زمان تغییر رنگ ندهند و برای رنگ کردن آلاچیق ها از رنگ های اپوکسی استفاده می شود تا مانند یک لایه سخت روی فلز تشکیل شود تا در مقابل شرایط آب و هوایی مقاوم باشد .

رنگ آلاچیق فلزی

مزایای اجرای آلاچیق فلزی

آلاچیق های فلزی در مقایسه با آلاچیق های چوبی مزایای بیشتری دارند . اگر آلاچیقی سبک تر و با انعطاف پذیری بالا می خواهید پیشنهاد کارشناسان شرکت سورن بام آلاچیق فلزی می باشد . این فلزها اگر با کمک مشاوره از طراحان متخصص اجرا شود بسیار برای باغ ها مناسب می باشد . افراد زیادی به دنبال داشتن آلاچیق های فلزی می باشند زیرا این آلاچیق ها این امکان را دارند که بتوان آن ها را جابجا کرد . اگر آلاچیق خود را با جنس آلمینیوم طراحی و اجرا کنید بسیار سبک تر می باشد و هزینه ی اجرای آن بسیار کمتر می باشد .

اگر نمای فلزی را برای محوطه خود نمی پسندید می توان آن را با گل ها و گیاهان پوشش داد و یا می توان با درخواست از طراح آن را طوری طراحی کرد که بتوان آن را با نمای چوب پوشش داد تا یک آلاچیق فلزی با پوشش چوب داشته باشید . یکی از دلایلی استفاده از آلاچیق فلزی را نسبت به آلاچیق چوبی برتری می دهد این است که این متریال دارای سازگاری و دوام بالاتری می باشد . در ادامه به چند مورد از بهترین مزیت های آلاچیق های فلزی اشاره خواهیم کرد :

  • مقاوم بودن در برابر شرایط آب و هوایی
  • آلاچیق فلزی نسبت به آلاچیق چوبی عمر و دوام بالاتری دارند .
  • نگهداری و نظافت این نوع آلاچیق بسیار راحت و مقرون به صرفه می باشد .
  • سرعت اجرایی این آلاچیق بسیار بالا می باشد .
  • طراحی این آلاچیق در رنگ بندی دلخواه در هر قسمت از سازه انجام می شود  .

آلاچیق فلزی ویلایی

هزینه طراحی اجرای آلاچیق فلزی

برای ساخت یک آلاچیق فلزی باید عوامل زیادی را در نظر داشت . با توجه به متریال اصلی این نوع آلاچیق قیمت آن ارتباط مستقیمی با نوسانات قیمت آهن آلات در بازار دارد . بیش از شصت درصد متریال استفاده شده برای این نوع آلاچیق آهن است و مابقی هزینه ها مربوط به رنگ و هزینه های جابجایی و نصب می باشد . پس اگر قیمت تمام شده ی یک آلاچیق فلزی بیست میلیون تومان باشد می دانیم که بیش از پانزده میلیون آن صرف خرید آهن می شود .

نقشه ساخت آلاچیق فلزی

نقشه ی ساخت آلاچیق فلزی به اندازه ی آلاچیق و محل اجرای آن بستگی دارد . از عوامل که می توانند بر روی نقشه ی ساخت آلاچیق فلزی تاثیر گذار باشند می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • با چه متریالی سقف آن را اجرا می کنید .
  • وزن ستون ها و سقف ها برای تعیین نقشه بسیار مهم است
  • آلاچیق بصورت کفه دار یا بصورت فونداسیون اجرا گردد

نقشه ساخت آلاچیق فلزی

اجرای آلاچیق فلزی

شرکت سورن بام با داشتن کارگاه اختصاصی در زمینه تولید انواع آلاچیق فلزی ، فعالیت می کند .

آلاچیق فلزی شرکت سورن بام به دو روش زیر انجام پذیر است :

  • اجرای آلاچیق در کارگاه و انتقال آن به محل نصب پروژه
  • اجرای آلاچیق فلزی توسط تیم متخصص اجرایی شرکت سورن بام در محل پروژه

اجزای اصلی برای ساخت آلاچیق های فلزی سازه ای

  • لوله های فولادی
  • تجهیزات جوشکاری
  • انواع بست ها و قلاب های مناسب

ساخت آلاچیق فلزی ارزان

ساخت آلاچیق فلزی با هزینه کم و ارزان یکی از مسائل مهمی است که امروزه اکثر کارفرما ها درگیر آن هستند. اکثر افراد بودجه کمی را برای طراحی و ساخت آلاچیق کنار می گذارند که بهترین سبک و بهترین گزینه برای ساخت یک آلاچیق ارزان، آلاچیق فلزی است. آلاچیق های فلزی علاوه بر مقاومت و استحکام بالای خود، گزینه بسیار خوبی برای زیبا سازی و جذابیت بیشتر محوطه است.

اجزای اصلی برای ساخت آلاچیق های فلزی سازه ای

نتیجه گیری

آلاچیق فلزی به عنوان یکی از پرطرفدار ترین و معروف ترین سبک های آلاچیق است که می توانید از این المان جذاب در روف گاردن، پارک، حیاط هتل و ویلا، رستوران ها و کافه ها و… استفاده کنید. آلاچیق فلزی در اندازه ها و طراحی های متفاوتی وجود دارند که این امکان را به شما می دهد تا در هر مکان بتوانید از این سازه جذاب استفاده کنید.

شرکت سورن بام

کارشناسان شرکت سورن بام با داشتن سابقه و تجربه های متعدد در زمینه ی طراحی و اجرای انواع آلاچیق فلزی آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و راهنمایی رایگان به شما کارفرمای گرامی در این زمینه می باشند . این شرکت فعالیت خود را از سال 1389 آغاز و امروزه به یکی از فعال ترین شرکت های طراحی و اجرای محوطه سازی و فضای سبز تبدیل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 09122155348 تماس بگیرید .

همچنین برای مشاهده پروژ های انجام شده توسط تیم سورن بام می توانید اینستاگرام مجموعه را به آدرس soren_bam دنبال کنید.

سوالات متداول

  1. فضای کلی 2- تعداد افراد که از آنها استفاده می کنند.

1- مقاومت و مستحکم بودن در برابر شراایط آب و هوایی 2- سهولت در نگهداری و نظافت 3- سرعت اجرایی بالا 4- طراحی های متنوع

عوامل اصلی در تغییر قیمت آلاچیق فلزی را می توان به ابعاد، کیفیت و اندازه مصالح، سبک طراحی و… اشاره کرد.

10 نظر در “آلاچیق فلزی

  1. Sara گفت:

    سلام
    طراحی و اجرای آلاچیق فلزی چقدر زمان می‌بره؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام و درود
      بستگی به طرح موردنظر شما دارد و این روند امکان دارد یک هفته تا 10 روز زمان بر باشد.

  2. مهبد گفت:

    هزینه اجرای آلاچیق فلزی چقدره حدودا؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام
      حدودا متری از 6 میلیون تا 12 است . که البته این هزینه بسته به نوع طراحی آلاچیق شما هم دارد.

  3. کاویان گفت:

    سلام
    برای محوطه ویلا در کردستان که زمستون های سردی داره طراحی و اجرای آلاچیق فلزی ممکنه؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز. آلاچیق فلزی در هر شرایط دمایی قابل اجرا است.

  4. صدف سیرجانی گفت:

    درود بر شما
    در هوای بارانی دچار زنگ زدگی نمیشه آلاچیق فلزی؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام و درود دوست عزیز
      خیر. زیرا در آلاچیق فلزی از رنگ های عالی استفاده میشود.

  5. کامیار گفت:

    سلام
    برای روف گاردن ویلا به سبک مدرن آلاچیق فلزی بهتره یا آلاچیق شیشه ای

  6. ادمین آلاچیق گفت:

    سلام و وقت بخیر
    بسته به نوع آلاچیق و مکان اجرایی آن دارد. شما میتوانید هم از آلاچیق شیشه ای استفاده کنید و هم از آلاچیق فلزی مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط
پروژه‌های آلاچیق سورن بام

10 نظر در “آلاچیق فلزی

  1. Sara گفت:

    سلام
    طراحی و اجرای آلاچیق فلزی چقدر زمان می‌بره؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام و درود
      بستگی به طرح موردنظر شما دارد و این روند امکان دارد یک هفته تا 10 روز زمان بر باشد.

  2. مهبد گفت:

    هزینه اجرای آلاچیق فلزی چقدره حدودا؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام
      حدودا متری از 6 میلیون تا 12 است . که البته این هزینه بسته به نوع طراحی آلاچیق شما هم دارد.

  3. کاویان گفت:

    سلام
    برای محوطه ویلا در کردستان که زمستون های سردی داره طراحی و اجرای آلاچیق فلزی ممکنه؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز. آلاچیق فلزی در هر شرایط دمایی قابل اجرا است.

  4. صدف سیرجانی گفت:

    درود بر شما
    در هوای بارانی دچار زنگ زدگی نمیشه آلاچیق فلزی؟

    1. ادمین آلاچیق گفت:

      سلام و درود دوست عزیز
      خیر. زیرا در آلاچیق فلزی از رنگ های عالی استفاده میشود.

  5. کامیار گفت:

    سلام
    برای روف گاردن ویلا به سبک مدرن آلاچیق فلزی بهتره یا آلاچیق شیشه ای

  6. ادمین آلاچیق گفت:

    سلام و وقت بخیر
    بسته به نوع آلاچیق و مکان اجرایی آن دارد. شما میتوانید هم از آلاچیق شیشه ای استفاده کنید و هم از آلاچیق فلزی مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست شما با موفقیت ثبت شد.
با ما در ارتباط باشید